blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
OGRE a DirectX problem http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=5984 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ppk [ čtv črc 10, 2008 2:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | OGRE a DirectX problem |
zdravim stahl sem si engin python-ogre a mam problem s DirectX protoze ogre ho portebuje rika ze chce D3X9_38.dll... nebo tak neak a me nejde nainstalovat nejnovejsi directx redist jun 2008 pise to systemova chyba ma konci instalace... v logu je ze se nepovedlo registrovat cca 15 knihoven dynamickych! EDIT: jeste by me zajimalo jestli se da ogre pouzit k renderovani v BGE tak jako CrystalSpace |
Autor: | Ash [ ned črc 13, 2008 8:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
K inštalácii DirectX ti veľa nepoviem, ja používam DirectX SDK z roku 2007 a funguje s OGRE bez problémov. K alternatívnym herným enginom: BGE je interný herný engine zabudovaný priamo v Blenderi. Iné enginy sú externé - treba do nich exportovať dáta z Blenderu a potom hru v tom externom engine spustiť. Napokročilejšie je zrejme prepojenie Blenderu s CrystalSpace (kvôli projektu Apricot), ale existujú aj enginy postavené na OGRE (OGRE samotný nie je herný engine, ale len grafický engine), ktoré využívajú dáta z Blenderu. |
Autor: | ppk [ pon črc 21, 2008 10:22 am ] |
Předmět příspěvku: | |
ja vim ze ogre neni herni engin ale Python-ogre ano ma sebou vsechno potrebny k vytvoreni hry tady sou logy s directx instalace a ogre http://ppk.hustej.net/log.zip a tady je jeden obrazek zjistil sem ze ta knihovna tam nechybi ale ogre ji nedovede najit... |
Autor: | ppk [ pon črc 21, 2008 10:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
ja vim ze ogre neni herni engin ale Python-ogre ano ma sebou vsechno potrebny k vytvoreni hry tady sou logy s directx instalace a ogre http://ppk.hustej.net/log.zip a tady je jeden obrazek zjistil sem ze ta knihovna tam nechybi ale ogre ji nedovede najit... |
Autor: | zgerbiak [ pon črc 21, 2008 4:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Možno to nehľadá knižnicu vo win, ale tam kde by si mal mať OGRE, alebo v priečinku kde spúšťaš kód. Napríklad v irrlicht-u to musíš mať v priečinku s kódom resp. exe. |
Autor: | ppk [ pát črc 25, 2008 5:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jo uz to jde spusdit dik za radu. ale mam dalsi problem kdys se nactou vsechny textury tak to spadne... bez udani duvodu... nevim co s tim. deje se to u vsech dem co k tomu python-ogre byly fungovalo jen jedno menovalo se "demo_spinner" skousel sem render pres DirectX i OpenGL |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |