blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Sětla http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=590 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jan Železný [ čtv pro 30, 2004 11:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | SÄ›tla |
Jo jak že se zapÃnajà svÄ›tla pro game engine. Jo nepletuse když jsem pÅ™Ãtomže funguje pouze Lamp |
Autor: | MiliKiller [ pát pro 31, 2004 2:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pÅ™i texturovánà musÃÅ¡ zapnout tlaÄ |
Autor: | jm [ sob led 01, 2005 3:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak jak rika mili, ale jen s pripominkou ze 2.36 ma taky vsechny tyhle svetla, a navic oproti 2.25 muzes hodit na objekt material a uvidis ho v enginu aniz bys musel mit na objektu textury nebo vertex barvu.(2.25 by ti ukazala objekt bilej) coz je taky docela fajn. jm |
Autor: | Jan Železný [ sob led 01, 2005 8:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Super |
Super jo svÄ›tla sem už testoval jeÅ¡tÄ› jak na stÃny mnÄ›l jsem kdysi staženej skrypt na volumetrický svÄ›tlo ale dÄ›laloto nesmysli. Nebo nÄ›jak dotoho zasimulovat bafr ale to byse asi nedalo animovat že. |
Autor: | MiliKiller [ sob led 01, 2005 8:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Volumetrické svÄ›tlo |
Volumetrické svÄ›tlo udÄ›láš tak, že u zdroje svÄ›tla dáš plane a to bude mÃt texturu s apha mapou. ProstÄ› Volumetrické svÄ›tlo pÅ™i hÅ™e neexistuje tak se to Å¡vindluje texturama. Nebo udÄ›lej kužel a nastav mu v záložkách texturovánà "ADD" a nastav nÄ›jakou hoddnÄ› tmavou barvu. Vypadá to celkem dobÅ™e! |
Autor: | Jan Železný [ ned led 02, 2005 1:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | No |
Tak sem skouÅ¡el Blender 3.36 Jm mnÄ›ls pravdu umà použÃvat textury. Ale jen co se barvy tÃ½Ä |
Autor: | Jan Železný [ ned led 02, 2005 1:26 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Jo tady sou ty kosticky.
|
Autor: | jm [ ned led 02, 2005 2:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
moc sem to z toho examplu nepochopil, ale dulezity veci sou: -bump mapping v enginu neuvidis(blender a engine sou 2 rozdilny veci) -textury uvidis pokud jsou uv mapovany -barvy matrialu mas mozna bez barvy protoze nemas zaple light na vsech fejsech, nebo mas prepalenou lampu, ale pokud pouzibas 2.36 tak ta by mela zobrazovat barvu bez svetel, samozrejme ze specularity bez svetla neuvidis...teoreticky jm |
Autor: | Jan Železný [ ned led 02, 2005 8:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | jo |
No Å¡lo oto že ty dvÄ› kostiÄ |
Autor: | MiliKiller [ ned led 02, 2005 10:04 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Tak nevÃm s Ä
|
Autor: | jm [ pon led 03, 2005 7:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jen sem si spomel na bug 236, kterej s timhle nejspis nema co delat, ale bacha na nej. pokud davate vic scen prez sebe tak svetla ovlivnujou vsechny sceny a je jedno v jaky scene sou. jm |
Autor: | Jan Železný [ pon led 03, 2005 11:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | gut |
Jo uÅ¡ to Å¡lape neÅ¡lo to kůli tomu že nevým proÄ |
Autor: | jm [ úte led 04, 2005 2:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vyber vsechny fejsy na ktery to chces aplikovat, pak jako posledni ten kterej ma nastaveni ktery potrebujes a dej Copy drawmode. tim urcis vsem nastaveni. jm |
Autor: | Jan Železný [ čtv led 06, 2005 7:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Super |
Jo tak to uÅ¡ Å¡lape jak má dÃky moc. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |