blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Sětla
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=590
Stránka 11

Autor:  Jan Železný [ čtv pro 30, 2004 11:43 pm ]
Předmět příspěvku:  SÄ›tla

Jo jak že se zapínají světla pro game engine. Jo nepletuse když jsem přítomže funguje pouze Lamp :?:

Autor:  MiliKiller [ pát pro 31, 2004 2:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

pÅ™i texturování musíš zapnout tlaÄ

Autor:  jm [ sob led 01, 2005 3:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak jak rika mili, ale jen s pripominkou ze 2.36 ma taky vsechny tyhle svetla, a navic oproti 2.25 muzes hodit na objekt material a uvidis ho v enginu aniz bys musel mit na objektu textury nebo vertex barvu.(2.25 by ti ukazala objekt bilej)

coz je taky docela fajn.

jm

Autor:  Jan Železný [ sob led 01, 2005 8:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Super

Super jo světla sem už testoval ještě jak na stíny mněl jsem kdysi staženej skrypt na volumetrický světlo ale dělaloto nesmysli.
Nebo nějak dotoho zasimulovat bafr ale to byse asi nedalo animovat že. :lol:

Autor:  MiliKiller [ sob led 01, 2005 8:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Volumetrické svÄ›tlo

Volumetrické světlo uděláš tak, že u zdroje světla dáš plane a to bude mít texturu s apha mapou. Prostě Volumetrické světlo při hře neexistuje tak se to švindluje texturama. Nebo udělej kužel a nastav mu v záložkách texturování "ADD" a nastav nějakou hoddně tmavou barvu. Vypadá to celkem dobře!

Autor:  Jan Železný [ ned led 02, 2005 1:13 pm ]
Předmět příspěvku:  No

Tak sem skouÅ¡el Blender 3.36 Jm mnÄ›ls pravdu umí používat textury. Ale jen co se barvy týÄ

Autor:  Jan Železný [ ned led 02, 2005 1:26 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jo tady sou ty kosticky. :shock:

Přílohy:
untitled.blend.zip [22.08 KiB]
154 krát

Autor:  jm [ ned led 02, 2005 2:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

moc sem to z toho examplu nepochopil, ale dulezity veci sou:
-bump mapping v enginu neuvidis(blender a engine sou 2 rozdilny veci)
-textury uvidis pokud jsou uv mapovany
-barvy matrialu mas mozna bez barvy protoze nemas zaple light na vsech fejsech, nebo mas prepalenou lampu, ale pokud pouzibas 2.36 tak ta by mela zobrazovat barvu bez svetel, samozrejme ze specularity bez svetla neuvidis...teoreticky

jm

Autor:  Jan Železný [ ned led 02, 2005 8:12 pm ]
Předmět příspěvku:  jo

No Å¡lo oto že ty dvÄ› kostiÄ

Autor:  MiliKiller [ ned led 02, 2005 10:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak nevím s Ä

Přílohy:
Poznámka: Smaple
Untitl.zip [18.07 KiB]
139 krát

Autor:  jm [ pon led 03, 2005 7:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

jen sem si spomel na bug 236, kterej s timhle nejspis nema co delat, ale bacha na nej. pokud davate vic scen prez sebe tak svetla ovlivnujou vsechny sceny a je jedno v jaky scene sou.

jm

Autor:  Jan Železný [ pon led 03, 2005 11:28 pm ]
Předmět příspěvku:  gut

Jo uÅ¡ to Å¡lape neÅ¡lo to kůli tomu že nevým proÄ

Autor:  jm [ úte led 04, 2005 2:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

vyber vsechny fejsy na ktery to chces aplikovat, pak jako posledni ten kterej ma nastaveni ktery potrebujes a dej Copy drawmode. tim urcis vsem nastaveni.

jm

Autor:  Jan Železný [ čtv led 06, 2005 7:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Super

Jo tak to uš šlape jak má díky moc. :lol:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/