Právě je pát bře 29, 2024 10:21 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nejpropracovanější řízení auta
PříspěvekNapsal: čtv bře 27, 2008 9:12 pm 
Offline
....
....

Registrován: stř bře 07, 2007 4:15 pm
Příspěvky: 341
Bydliště: Litoměřice
Nenarazili ste nebo z vlastní tvorby nevítě o lepším nebo podobně výborně propracovaném řízení auta jak v přípradě Gertwheels na http://www.angelfire.com/ego/spinhead/blendergames/ díky.

Johny.D mi jednou posílal jedno auto, ale nevim jestli by se ještě našlo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 28, 2008 2:02 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
pozri si example k BGE fyzike, je tam jeden na raycastove auto, ked ho trochu upravis a pohras si s hodnotami tak sa z toho da dostat velmi pekny vysledok


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 28, 2008 3:05 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ja som si spravil auto podla tutorialu - link

inac konecne tutorial, ktory vsetko popisuje dopodrobna, kazdy kusok textu (scriptu) ale aj tak nechapem par veciam...mam koleso Tire_RR, napriklad a oni zoberu pomocou akoze constraints (furt spominaju v tutoriali constraintsID) a potom daju ze Tire_RR = objList["TireRR"]

a ako potom moze fungovat napriklad ze
TirePos_RR = ... sak to co je Tire_RR = ...to je nazov, ktory sa pouziva dalej, tak ako dali ze TirePos_RR, sak to Pos je v tom nazve, v strede, teda ja to neviem popisat, proste sa mi to zda divne, ze to funguje takto...napriklad ked si pomenujem koleso "kolieskoPodSem" tak to potom dam ako koleskoPosPodSem, alebo ako?? ale ten tutorial si pozri...mne sa pacil a je z toho pekny vysledok...ale mne sa to zda byt rovnake, ako v regression files, iba ovladanie je tiez scriptom, a je LEPSIE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 14, 2008 9:04 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
cau, tak snad nevytahujem moc stare vlakno, sam sa teraz trochu zaoberam autami v bge, len som chcel povedat, ze ten tutos je dost dobry. Inak s tym TirePos_RR to je jednoduche, ten nazov si mozes dat aky chces, trebars jablcko, ide len o to, ze tato premenna nesie nejaku hodnotu (napr. [0.0,1.0,1.5]) coz je v tomto pripade pozicia kolesa vzhladom k objektu auta. A ty tuto hodnotu zadas do funkcie .addWheell(....,jablcko,....), dalo by sa to samozrejme aj priamo a sice .addWheel(...,[0.0,1.0,1.5],...). Tak snad som pomohol.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 06, 2008 3:34 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 26, 2008 7:44 am
Příspěvky: 116
Bydliště: Hrde mesto Krnov
zdravim mam takovej problen s ovladanim auta v terenu kdyz treba projizdim tunel po stene a zatocim tak se auto zacne prevracet na strechu
a nejde projet loping posilam i blend na ukazku... http://uloz.to/377735/track2.blend


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 07, 2008 2:24 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Vobec som nepochopil tvoju otazku. Skusal som to hrat a auto sa neprevracia. Ak ti vadi, ze ti kolesa auta prechadzaju cez tie bocnice, pridaj tam este jedny, vo vzdialenosti sirky kolesa a nastav im invisible.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 09, 2008 4:35 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 26, 2008 7:44 am
Příspěvky: 116
Bydliště: Hrde mesto Krnov
skus se podivat do sceny "vehicle test" tam je ten loping a tunel skus se projet tam a pochopis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 09, 2008 5:09 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
pěkné akorát mi jde celkem ztěžka řízení


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 11, 2008 5:37 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř bře 05, 2008 9:38 am
Příspěvky: 136
asi som debil ale ja tam zadny vehicle test nevidim... jen malou nudnou (nic ve zlym) drahu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 11, 2008 6:06 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
mne nejde subor stiahnut...kliknem na to a...nic...ja mam rad ked si vstko nauploadujem na moj web, nemusim to davat na vselijake servery...cudzie :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 13, 2008 3:44 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 26, 2008 7:44 am
Příspěvky: 116
Bydliště: Hrde mesto Krnov
forseti: citlivost rizeni reaguje na rychlost. ted uz je citlivejsi

bosf: jo vim ze je to nuda ale co bys chtel? ja se delanim her a 3d grafikou vubec zabivam teprve mesic. :wink:
Pridal sem takoveho celkem tupeho bota a sexy ingame menu takze uz se v tom nikdo neztrati...

kracho: ty kolesa uz zdi neprochazi

kapo: taak sem si taky jeden web poridil... http://ppk.hustej.net/track2.exe je to samorozbalovaci.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 13, 2008 3:50 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
nj, bosf, niekedy to musi byt aj nudne, nie vsetko je krasne a efektne hned ;)

ppk: samorozbalovacie? uz mi raz z takeho "samorozbalovacieho" prisiel virus a boom, zapnem PC a hned tu musim ukoncovat v procesoch ten sajrajt...wuauclt.exe...PCHE

EDIT: uz stahujem, je to sakra pomale...sak ic :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 13, 2008 4:38 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
klobouk dolů, jestli to děláš teprve měsíc tak dobré, akorát bych ještě možná více zvýšil cytlivost toho řízení,
nevím jestli to je mojí klávesnicí nebo kompem ale trochu se mi zasekává řízení

BTW pěkně to skáče :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 13, 2008 5:22 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 26, 2008 7:44 am
Příspěvky: 116
Bydliště: Hrde mesto Krnov
kapo: neboj se niceho total commander je lety provereny software :wink:

forsetti: jo to rizeni je celkem na picu vecer to trochu predelam dam pric vetsinu kogiky a budu to cele ovladat skriptem a jako vedlejsi efekt to bude prehlednejsi... jinak dik za poklonu :D

jeste k tomu ovladani: m vypne mapu
r restart sceny
l vystreli proti vam raketu zatim bez efektu
1 kamera na hrace
4 kamera na bota

mimochodem vite nekdo neake tutorialy o AI pro auta?
a neco o level designu by se taky mohlo hodit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 13, 2008 10:37 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
ppk, trochu si uprav slovnik :evil:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz