blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Problém s třídou KX_IpoActuator-Blender se zasekává
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=5727
Stránka 11

Autor:  Racek [ čtv bře 27, 2008 6:35 pm ]
Předmět příspěvku:  Problém s třídou KX_IpoActuator-Blender se zasekává

Ahojte,

vyskytl se mně problém s třídou KX_IpoActuator. Vždy, když chci spustit hru, tak se mně Blender kousne. Problém je pravděpodobně v kódu:
Kód:
act.setStart(40)

stalo se Vám někdy něco podobného? Nevíte, prosím, co s tím? Předem děkuji.

Autor:  zgerbiak [ čtv bře 27, 2008 11:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mne sa to nestalo.
Pomohlo by keby si poslal celý kód alebo rovno blend, nech vidím ako to tam maš :)

Autor:  Racek [ pát bře 28, 2008 4:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj,

tak nakonec jsem problém vyřešil tak, že jsem IPO zrušil a objekt roztočil pomocí setDRot() :lol: no, ale kód přikládám, protože je dost možné, že se to vyskytne znova. :?
Kód:
import GameLogic as gl
inport Rasterizer as r

cont = gl.getCurrentController()
own = cont.getOwner()

sens = cont.getSensor("sens")
act = cont.getActuator("act")

wx = r.getWindowWidth()/2
wy = r.getWindowHeight()/2

px = sens.getXPosition()
py = sens.getYPosition()

rx = 0-wx+px
ry = 0-wy+py

r.showMouse(1)

### ### ###

while(rx-1):
        act.setType(KX_IPOACT_LOOPSTOP)
        act.setStart(40)
...

i když, ono by to asi i tak nefungovalo, když se teď na to dívám..

P.S. Vím, kód je dost nepřehledný, ale zatím neprošel "cenzurou", takže je poznat, jak jsem jednotlivé části "nabaloval" na předchozí.

2P.S. Můžu se zeptat, jak kopírujete skript z Blenderu třeba do texťáku? Mě už nebaví to opisovat :oops:

Díky za odpovědi.

Autor:  xeonikx [ čtv dub 10, 2008 4:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

normalně daš file save as, nebo obráceně open, textový editor v blenderu otevře txt a tak, ještě jsem neměl problémy, aby něco neotevřel.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/