Prosim poradte mi, objekty mi na scene po dotyku so zemou spravia to, ze sa prepadnu kusok pod zem a potom vyletia do vzduchu, pripadne mam bound obalku (ja to tak volam, je to na takom principe, ze mam auto, vytvorim malo kvalitnu obalku, autu vypnem kolizie, obalke ponecham kolizie a v logic nastavim convex hull polytope...aha, a obalke nastavim neviditelnost - W - set invisible) a aj ta sa prepadava...neviem cim to je, proste mam auto a dam rucnu brzdu, tak je dobre, auto sa neprepadne pod zem, trochu to nim zatrasie, ale ked sa prevratim, tak zacne skackat na zemi a nakoniec vyleti do vzduchu...cim to je? mam podozrenie na material v F5, ale ja predsa nepouzivam blender materialy (use blender materials), takze neviem, ci to posobi len na materialy (tym myslim farbu priehladnost atd...), alebo aj na fyziku, niekde som videl v material ze sa da nastavit prave tato skackavost, tak keby sa dala znizit na nulu...alebo nejaky odkaz na poriadne dlhy a podrobny tutorial...pretoze ja uz som s tymto v koncoch.
Za pripadnu pomoc dakujem
P.S. Nepomaha prenastavovanie bounds, ani box, ani convex hull polytope nefunguju, respektive funguju takto blbo, a bez boundu to nemozem ponechat, lebo sa auto bude krutit dookola okolo tej prerusovanej ciary (size okolo stredoveho bodu objektu) - nie je realisticke, ale koniec koncov, ani to, ze auto vyleti do vzduchu nie je realisticke...
|