Právě je sob lis 23, 2024 2:07 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 18, 2008 8:07 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Môže to byť tým že objektom pohybuješ s dLoc, čo je len zmena pozicie a výpočet kolízie sa rieši až potom. To môže spôsobiť že ti kolíznu obálku pretína stena a tak to robí divné veci. :)

Môžeš to riešiť tak že použiješ pohyb pomocou Force, alebo si to nejak ošetri, aby sa objekt nedostal príliš blízko steny, napríklad senzorom ray, ktorý bude vypínať pohyb dopredu ak narazí na stenu.[/i]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 19, 2008 8:04 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Zlý senzor. Daj namiesto Near Ray a range mu nastav na 1.5.

Mám pocit že Near senzor počíta len vzdialenosti stredu objektov a mesh neberie do úvahy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 20, 2008 9:32 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Daj tomu ray senzoru pulzný režim ''' . Teraz by ti to malo ísť tak ako má.
Ten druhý ray senzor(s range 0.5) tam máš zbytočne. Stačí ti aj ten prvý.
Ray máš niečo ako laserový lúč(peprsek) ktorý má začiatok v stredovom bode objektu a končí na prvej ploche na ktorú narazí. Range neudáva aký je dlhý, ale do akej vzdialenosti sa má počítať.
Lepšie by to mohlo byť. Skriptom by si upravoval polohu objektu od steny.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 20, 2008 9:37 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Trochu som ti to upravil, odstránil čo si tam mal zbytočne a pridal ray aj pre pohyb dozadu ;).
http://metalair.tym.cz/zgerbiak/gameble ... 3%5d.blend


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz