blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
projeti zdi http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=5695 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ úte bře 18, 2008 8:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Môže to byť tým že objektom pohybuješ s dLoc, čo je len zmena pozicie a výpočet kolízie sa rieši až potom. To môže spôsobiť že ti kolíznu obálku pretína stena a tak to robí divné veci. Môžeš to riešiť tak že použiješ pohyb pomocou Force, alebo si to nejak ošetri, aby sa objekt nedostal príliš blízko steny, napríklad senzorom ray, ktorý bude vypínať pohyb dopredu ak narazí na stenu.[/i] |
Autor: | zgerbiak [ stř bře 19, 2008 8:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zlý senzor. Daj namiesto Near Ray a range mu nastav na 1.5. Mám pocit že Near senzor počíta len vzdialenosti stredu objektov a mesh neberie do úvahy. |
Autor: | zgerbiak [ čtv bře 20, 2008 9:32 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Daj tomu ray senzoru pulzný režim ''' . Teraz by ti to malo ísť tak ako má. Ten druhý ray senzor(s range 0.5) tam máš zbytočne. Stačí ti aj ten prvý. Ray máš niečo ako laserový lúč(peprsek) ktorý má začiatok v stredovom bode objektu a končí na prvej ploche na ktorú narazí. Range neudáva aký je dlhý, ale do akej vzdialenosti sa má počítať. Lepšie by to mohlo byť. Skriptom by si upravoval polohu objektu od steny. |
Autor: | zgerbiak [ čtv bře 20, 2008 9:37 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Trochu som ti to upravil, odstránil čo si tam mal zbytočne a pridal ray aj pre pohyb dozadu . http://metalair.tym.cz/zgerbiak/gameble ... 3%5d.blend |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |