Takze mam otazku/y... ako mam spravit realisticky skybox, pokusal som sa zrobit nejaky, lenze neviem spravit background image na kameru...teda v normalnom renderi viem, len v GE neviem...
dalej ako mam spravit vodu, ok, dakto mi poradil GLSL shadery, ale to neviem co, a myslim, ze vodu by bolo good spravit nejako ipo...ja som subdivoval plane potom multi fractal dalej som priradil texturu z photoshopu dal alphu a v IPO som nastavil scale po osi Z, ale vyzera to privelmi mechanicke, take umele. To som zase chcel riesit potom Action, ze som tam dal veeela kosti, to som naanimoval, a neslo mi to... (Armature - always, and, action, loop end - cas 0 - 50)
Skybox vyzera tiez divne - ten som sa pokusal spravit:
vlozil som ICOSphere, otexturoval som ju, lenze tam je zase problem dohladnost kamery...dam velku, hra seka, lebo ulicu som spravil, takze vidi vsetky detaily naraz...ked dam mensiu dohladnost, z jedneho konca ulice uz na druhy nedovidno (tie oblaky uz nevidno).
A nakoniec, mohol by mi dakto doporucit tutorial alebo dajako poradit, ako mam spravit dazd? lebo na 3dscene som cital, ze dazd ako spravit, ale to len v renderi / animacii, v GE by bolo dat tam tolko tube narocne...
p.s. este by som rad vedel, ako mam spravit, aby bol nejaky plane vzdy otoceny ku kamere...kde to mam nastavit?
za pripadnu pomoc dakujem