blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Dvoukolak s krokovym motorem http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=5638 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Louise Cypher [ úte bře 04, 2008 7:58 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Dvoukolak s krokovym motorem | ||
Dobry den. Snazim se nasimulovat jakesi dvoukole vozitko pohanene krokovym motorem. To co jsem doposud zbastlil sice jezdi hezky, ale ja potrebuji, aby se po stisku klavesy pro pohyb vozitko posunulo o urcitou vzdalenost, resp kolo(kola) se otoci prave o 1krok (treba 1/100 otacky) a cele vozitko se o patricnou vzdalenost posune vpred. Toto posunuti(pootoceni) by melo byt vzdy o prave 1 krok, bez ohledu na to, jak dlouho se drzi klavesa. Vyzkousel jsem uz nekolik pristupu, ale zadny nevedl k cili.
|
Autor: | Johny.D [ stř bře 05, 2008 7:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zkousel jsem variantu ze jsem silu pusobici na objekt jeste podminil podminkou timer, ale porad to neni ono chce to nejak blokovat kola protoze ta fyzika je jinak nez ve skutecnosti. Tezko rict snad pomuze nekdo zkusenejsi |
Autor: | batwin [ sob bře 08, 2008 10:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Hrál jsem si s tim, ale toho, co ty jseš jsem nedosáhnul(taky že python moc neumim..tak se to dalo čekat). Ta fyzika sama o sobě funguje jinak. |
Autor: | Louise Cypher [ stř bře 12, 2008 9:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkousel jsem to nekolika zpusoby. Napriklad misto metody "ApplyEngineForce" pouzit "setDLoc", ale ani tu jsem nedonutil chovat se krokove, nebo "setPosition" a ta zase neumi (cti: ja neumim) pohyb po lokalnich osach. Navic tyto dve ponekud zanedbavaji rotaci kol takze jsem ji musel naoko simulovat a to zas nebylo ono. Uz vazne nevim co s tim, nikdo nevi jak na to? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |