blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Hrozna dilema, co je s tym exe??? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=5543 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kapo [ pát úno 08, 2008 11:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Hrozna dilema, co je s tym exe??? |
)Prosim poradte mi, chcel som dostat program do exe, dostal som, otvorim, a stadial na mna cumia neotexturovane biele predmety...popri tom, ked to spustim v Blenderi, vsetko je OK!!! jedine auto je otexturovane, ale to sa uz nepozriem, ako, lebo vsetky diely su Join, cize su spolu, v jednom meshi, a neviem, ako ich dostat zase samostatne, aby som sa pozrel, co mam spravit sobjektmi, aby boli otexturovane, proste zapne vypocet svetiel (F9), objekt je cierny...nedam, objekt je biely, ale ved je na nom mapa, aj image, vsetko, proste v Blenderi je to vsetko ok, ale v exe je to vsetko nanic pls strasne prosim poradte miii! |
Autor: | zgerbiak [ sob úno 09, 2008 4:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
S tými textúrami by to mohlo byť tým že si exe uložil inam ako blend, tak nesedia cesty ku nim. Najistejšie máš keď texúry spakuješ do blendu (File -> Pack Data) a potom to ulož do exe. S tými objektami čo si dal ako jeden mesh, tak ti stačí označiť jeden vertex a stlač L , mal by sa ti označiť celý objekt, ktorý si tam pridal. |
Autor: | Kapo [ sob úno 09, 2008 6:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To je s tym L je problem, o tom som vedel, lenze...ked som dal join, tak potom som dal Remove Doubles, cize to L mi moc nepomoze, mozno tak sedadla, ale kapota je uz celok, aj so svetlami (ako priklad hovoroim)...a uz mam textury v poriadku |
Autor: | kracho [ sob úno 09, 2008 11:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak potom jedina cesta je manualne oznacit vertexy (trebars svetla) a pouzit p->selected. Ale ak ti de iba o otexturovanie, oznac obrysy svetla a stlac ctrl+e ->mark seam, a potom vo face mode (f) stlac L s kursorom nad svetlom. Respektive to mozes oznacovat pomocou alt+RMB priamo vo face mode. |
Autor: | Kapo [ ned úno 10, 2008 3:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dakujem, texturovat viem este by som potreboval radu ohladom jednej veci, co sa netyka tohoto, mam zalozit novu temu, alebo to mam napisat sem, netyka sa to toho texturovania, ani exe, ale potrebujem vediet daco ine, co sa tyka BGE... |
Autor: | kracho [ ned úno 10, 2008 11:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vsak ja ti nedavam navod na texturovanie ale na rozdlenie objektu prehladne. Inak ak sa ten problem tyka niecoho ineho, co nie je v tomto threadu ani inde tu na fore tak zaloz novy thread v otazkach BGE. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |