blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Zrkadlo, guma zelezo, zlato?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=5540
Stránka 11

Autor:  Kapo [ čtv úno 07, 2008 10:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Zrkadlo, guma zelezo, zlato?

Prosim vas, ako sa daju sprvit v Blender GE tieto materialy:

Zrkadlo (normalne, kuknem a vidim seba, teda respektive to, co je za mnou :D )

Guma, dufam, ze sa to nejako da sklbit s fyzikou objektu...

Zlato - niet co dodat...

Zelezo, mozno by dakto vedel aj hrdzu, ale upozornujem, nie ako normalnu texturu, ale ako povrch, ale bez high poly modelu, proste jak ked v texture nastavim, ze textura ma menit povrch (ale to je render)

Dalej by som rad vedel, ako mam spravit, ze ked stlacim prave tlacidlo mysi, aby sa mi objekt akokeby prichytil, akoze som ho chytil do ruky... a pri stlaceni a podrzani laveho, nech sa urcitou silou vymrsti (v zavislosti od dlzky drzania tlacidla - malo by nejake obmedzenie - a vzhladom na hustotu objektu), dufam ze neotravujem privelmi mojimi otazkami, ale ja xcem vediet vela a kto sa vela pyta, vela sa dozvie :wink: :idea:

Autor:  Ash [ pát úno 08, 2008 1:34 am ]
Předmět příspěvku: 

GameBlender Texture plug-inumožňuje renderovať scénu do textúry - tu je demo s videom aj so zrkadlom. Pozri si zdrojáky, hádam sa v tom dá vyznať.

Na zlato by hádam stačila statická reflexná textúra - v Image okne menu Image -> Realtime Texture mapping -> Reflection. Ale to záleží na efekte, ktorý chceš dosiahnuť.

A guma, čo si pod takým slovom predstavujete, vojín Kápo?

Autor:  Kapo [ pát úno 08, 2008 3:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Hm...

vojin kapo si pod tym predstavuje trochu roz...toto...rozondeny material, co sa da ohybat...mimochodom, ako mam nastavit v blenderi ohybne predmety? sak to sa len odrazi, ale nezdeformuje sa...a este by som chcel vediet, ako dam do podmienky 2 veci...napriklad to nieco, co sa ma vykonat sa vykona iba vtedy, ak budu naraz splnene dve podmienky - u mna potrebujem konkretne near (zaujimalo by ma, ako je to s nearom, ked sa objektu dotyka, ci sa to este chape, ako near, alebo sa vtedy akcia uz zrusi, ked sa dotkne) a zaroven klavesu, to znamena, ze ked stlacim klavesu, este to nestaci, musim byt este blizko objektu, pripadne sa ho dotykat...idem hladat ohladom tych materialov, ale inac ja mam veeela otazok, ale nechcem spinit forum... :(

Autor:  Sagi [ pát úno 08, 2008 3:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

:shock:

Autor:  Kapo [ pát úno 08, 2008 3:43 pm ]
Předmět příspěvku:  :D

co? :D

Autor:  Ash [ pát úno 08, 2008 3:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kapo,

aha, tak takú gumu je asi najlepšie robiť s pomocou armatúry. Na armatúry a kostrovú animáciu existuje kopa tutoriálov - google je tvoj najlepší priateľ.

Akciu spúšťanú pri súčasnom aktivovaní viacerých senzorov vytvoríš jednoducho tak, že všetky senzory napojíš na controller AND (preto sa volá AND). Naopak, controller OR spúšťa actuator pri aktivovaní ľubovolného senzora.

Autor:  xeonikx [ ned úno 24, 2008 4:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

proč mi to nejde jak se ty funkce zapnou stejně jako na videu na youtube :oops:

Autor:  xeonikx [ pon bře 31, 2008 8:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

už se mi to povedlo nahral jsem python 2.5.2. a hodil k blendu a do program files tři soubory pluginy z ashovych stranek díky kapovi.

A díky Ashovi dneska video jako textura v blenderu a žive webcamerka jako textura tak to byl zas den v blenderu :D

Autor:  Kapo [ pon bře 31, 2008 9:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

ano, blender je velka sranda, ale bohuzial, uz su lepsie systemy, ...mne to setko seka, len co som dorobil ,aby sa mi dvere poskodzovali, ked narazam do stien, cas zapinania hry sa predlzil na 3 sekundy, co je uz dost blbe, ked je prazdna scena, hra v GE sa zapne hned... :?

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/