Právě je sob lis 23, 2024 2:37 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problém fyzika auta
PříspěvekNapsal: stř led 30, 2008 1:53 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Ahojte vÅ¡icni...po dlouhý odmlce jsem se vrátil k blenderu... od doby 2.25 se toho hodně změnilo a mam problém..tak snad mi někdo pomůže...

Při použití blender (bullet) fyziky Vehicle...
Jde nějak vynout odpružení auta? Problém je že při průjezdu klopenou zatáčkou se auto začne točit na bok což je nepřípustný...chci tvrdý auto co se neotočí na bok...

Poradí někdo?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 31, 2008 6:33 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 19, 2007 12:19 am
Příspěvky: 29
:D :D Ahoj, taky jsem se k nemu po dlouhy dobe vratil.... :D

Nerikal si nahodou ze uz si tenhle problem poresil... :?: :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Ne uplně
PříspěvekNapsal: čtv led 31, 2008 8:28 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Ne tak uplně...Furt to hopsá jako koza.. Takhle to zůstat nemůže...

Ale teď se učim constraints...to je věcička


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 01, 2008 9:54 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
Je dost možný že mi něco uniklo.. ale nechápu v čem přesně to myslíš...jinak bych rád poradil..

Btw, jsem rád, že zase děláš s BGE, poslední dobou mi přišlo že je tu nějak mrtvo :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Dotaz
PříspěvekNapsal: ned úno 03, 2008 8:36 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
No myslim to tak že mam auto...a chci aby se chovalo jako bez fyziky auta...prostě jako fyzika meshe...Akorát chci aby reagovalo na zatáčení předních kol...

Prostě chci tvrdou fyziku....Aby auto dopadlo na kola a neodpružilo se zpátky...

Podívej se na example a kdyžtak zkus něco vymyslet

http://milikiller.ic.cz/external/mojeauto10.blend


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 04, 2008 1:20 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Jupí MiliKiller je zpátky!!! :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 04, 2008 1:14 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Hm, tak to asi tiez nechapem, na tom priklade mas dost "tvrde" auto. Pri klopeni sa vobec neprevaluje, tak neviem aky chces vysledok.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 04, 2008 3:35 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Když vezmeš objekt a dáš mu dinamickej actor...tak se chová podle bounding obálky....

No a já chci aby se tak chovalo i tohle....akorát co do toho potřebuju dodělat je zatáčení podle polohy kol :(


prostě nechci aby to na kolize bralo kola ale celej spodek auta...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz