Právě je čtv bře 28, 2024 4:50 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 30, 2007 7:13 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
own je lokálna premenná, preto ju funkcia testF() nepozná.

Ak dáš na začiatok skriptu aj do funkcie testF() príkaz:
Kód:
global own
tak ju bude brať ako globálnu a vo funkcii ju nájde.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 30, 2007 10:21 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
takto nejako (nemôžem to vyskúšať, lebo modul osc nepoužívam a nemám):
Kód:
import osc
import GameLogic

global own
cont = GameLogic.getCurrentController()
own = cont.getOwner()
...
# declare a function that does smthg with a incoming message
def testF(*msg):
  global own
  own.prop = msg[0][2]
  print own.prop
...


Samozrejme, keďže nepoznám modul osc, tak tam môžu byť zádrhely aj v iných častiach...

Pošli chybové hlásenia.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz