blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Append nefunguje
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=5228
Stránka 11

Autor:  lukas [ pát říj 26, 2007 12:10 am ]
Předmět příspěvku:  Append nefunguje

Prosím prosím už sem zoufalej. VyzkouÅ¡el sem několik verzí 2.44, 2.45, 2.42 a ani v jedný mi nefunguje funkce append. Potřebuju z jednoho souboru zkopírovat postavu do druhýho abych je měl v jednom blendu. Nevíte někdo v čem by mohla být chyba nebo co bych mohl dělat Å¡patně ??? :cry:

Autor:  joxer [ pát říj 26, 2007 12:22 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Append nefunguje

lukas píše:
Prosím prosím už sem zoufalej. Vyzkoušel sem několik verzí 2.44, 2.45, 2.42 a ani v jedný mi nefunguje funkce append. Potřebuju z jednoho souboru zkopírovat postavu do druhýho abych je měl v jednom blendu. Nevíte někdo v čem by mohla být chyba nebo co bych mohl dělat špatně ??? :cry:


musis dat file- append or link - pak object a pak pravym tlacitkem vyber casti ktery chces vlozit a klikni na load library. :)
vsechny verze blenderu to umi :)

Autor:  lukas [ pát říj 26, 2007 12:45 am ]
Předmět příspěvku: 

Nejde nejde nejde :cry: Zjistil sem že mi jde vložit jenom objekty typu Lamp,Camera. Ale objekty typu mesh atd už nejdou. Nevim proč něco jde a něco ne. Když dam append na armaturu nebo ten objekt (plane) co potřebuju tak se nic nestane a na celý prázdný ploÅ¡e se nevloží jedinej objekt :cry:

Autor:  zgerbiak [ pát říj 26, 2007 2:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

hmm...a nemas nahodov ten objekt v inej vrstve?

Autor:  Johny.D [ pát říj 26, 2007 5:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

nevkládej mesh ale "object"

Autor:  lukas [ pát říj 26, 2007 5:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: juchej jupí hurá. Asi sem fakt biggest lama ale opravdu sem musel vložit object. Já přád vkládal mesh a nic se nedělo. Mockrát děkuju

Autor:  postolka [ sob říj 27, 2007 8:55 am ]
Předmět příspěvku: 

Delo, ale nebylo to videt :D. Mesh musi byt propojeny s objektem aby sel videt. Duplikovane obekty jsou vlastne obekty ktere jsou propojene se stejnym meshem, takze uprava meshe v jednom objektu se projevi na ostatnich, zatim co u kopie ma kazdy obekt svuj vlastni mesh. Dokonce muzes mesh obektu zamenit za jiny pres Editing -> Link and Materials - tam je menu na vyber meshe - uplne nahore.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/