blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

přepínání kamery static/dynamic
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=5226
Stránka 11

Autor:  lukas [ čtv říj 25, 2007 3:49 pm ]
Předmět příspěvku:  přepínání kamery static/dynamic

zkouÅ¡im 3rd person akci. Když se postava pohybuje tak ji kamera normálně sleduje a pohybuje se sní. Ale když vejdu do budovy tak kamera kouká skrz zed. A to nechci. Tak bych potřeboval nějak udělat kameru uvnitř té budovy. Takže jakmile se postava dotkne třeba podlahy v budově tak se kamera přepne na jinou kameru ktera bude umistena někde na tropě v rohu místnosti a bude postavu snímat jen staticky. Jakmile postava vyjde z budovy ven zase se zapne snímání první kamery která postavu doprovázela. Nevěděl by si stím někdo prosím rady ???

Autor:  Johny.D [ čtv říj 25, 2007 3:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

Na to je "set camera" skrývá se v actuatoru "Scene" takže pak jen stačí dát třeba kolizi s podlahou pa propojit to na tenhle actuator.
Lepší řeÅ¡ení bych ale viděl v tom co se tady už několikrát řeÅ¡ilo ray kterej vypočítá vzdálenost kamery od objektu tudíš ním kamera neprojde. hledej někde to tady bude

Autor:  zgerbiak [ čtv říj 25, 2007 3:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

skus na to near, ray alebo coliision. nieco z toho.
Najlepsie by bolo neprepinat kamery, ale mat stale tu istu: das na nu ray ktory bude mierit dozadu, a ak narazi na stenu, tak sa posunie k postave a tak isto aj spet. Ja by som dal tej kamere ipo(ale iba v pripade ze je priparentovana na nieco :))

Autor:  lukas [ čtv říj 25, 2007 5:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

A čirou náhodou kdybych to chtěl udělat jako je třeba udělanej resident evil, nebo silent hill.Tam sou taky více méně statický kamery a jenom se mezi sebou přepínají podle toho kam člověk jde. Je tam potom nějaký nárůst co se týče náročnosti na pamět.?? Nebo počet kamer na scéně nijak neovlivnuje plynulost hry? Takže jich tam teoreticky mužu mít 100 ?

Autor:  Johny.D [ pát říj 26, 2007 6:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

myslím že se počítá jen render aktuální kamery takže by to nemělo spomalovat hru

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/