blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
přepÃnánà kamery static/dynamic http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=5226 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | lukas [ čtv říj 25, 2007 3:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | přepÃnánà kamery static/dynamic |
zkouÅ¡im 3rd person akci. Když se postava pohybuje tak ji kamera normálně sleduje a pohybuje se snÃ. Ale když vejdu do budovy tak kamera kouká skrz zed. A to nechci. Tak bych potřeboval nějak udělat kameru uvnitř té budovy. Takže jakmile se postava dotkne třeba podlahy v budově tak se kamera přepne na jinou kameru ktera bude umistena někde na tropě v rohu mÃstnosti a bude postavu snÃmat jen staticky. Jakmile postava vyjde z budovy ven zase se zapne snÃmánà prvnà kamery která postavu doprovázela. Nevěděl by si stÃm někdo prosÃm rady ??? |
Autor: | Johny.D [ čtv říj 25, 2007 3:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Na to je "set camera" skrývá se v actuatoru "Scene" takže pak jen stačà dát třeba kolizi s podlahou pa propojit to na tenhle actuator. LepÅ¡Ã řeÅ¡enà bych ale viděl v tom co se tady už několikrát řeÅ¡ilo ray kterej vypočÃtá vzdálenost kamery od objektu tudÃÅ¡ nÃm kamera neprojde. hledej někde to tady bude |
Autor: | zgerbiak [ čtv říj 25, 2007 3:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
skus na to near, ray alebo coliision. nieco z toho. Najlepsie by bolo neprepinat kamery, ale mat stale tu istu: das na nu ray ktory bude mierit dozadu, a ak narazi na stenu, tak sa posunie k postave a tak isto aj spet. Ja by som dal tej kamere ipo(ale iba v pripade ze je priparentovana na nieco ) |
Autor: | lukas [ čtv říj 25, 2007 5:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A čirou náhodou kdybych to chtěl udělat jako je třeba udělanej resident evil, nebo silent hill.Tam sou taky vÃce méně statický kamery a jenom se mezi sebou přepÃnajà podle toho kam člověk jde. Je tam potom nějaký nárůst co se týče náročnosti na pamět.?? Nebo počet kamer na scéně nijak neovlivnuje plynulost hry? Takže jich tam teoreticky mužu mÃt 100 ? |
Autor: | Johny.D [ pát říj 26, 2007 6:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
myslÃm že se počÃtá jen render aktuálnà kamery takže by to nemělo spomalovat hru |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |