blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Načítání externích dat.
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=5198
Stránka 11

Autor:  Ash [ stř říj 17, 2007 1:08 am ]
Předmět příspěvku: 

Toto funguje automaticky (teda že sa po spustení aplikácie načítajú aktuálne textúry zo súborov), pokiaľ nemáš textúry spakované v .blend súbore.

Ak chceš textúry meniť počas behu aplikácie, tak sa dá použiť Video Texture plug-in, ktorý obsahje aj triedu TexImage pre prácu s jednotlivými obrazovými súbormi. Chce to ale trochu Pythonu.

Autor:  vojtas1 [ stř říj 17, 2007 3:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jo takže já musím mít textury ve stejné složce, jako Exe ? Muj problém je v tom, že když pošlu svoji hru někomu jinému, tak nevidí textury a ani u zástupce nemá tu ikonku a přitom je mám všechny ve složce "data". Hm ale fakt nevím. To bych asi musel umět s Pythonem, co ? :D

Autor:  Ash [ stř říj 17, 2007 3:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

vojtas1,

základ je, aby si mal textúry v .blend súbore zadané s relatívnymi cestami. Tým si k nim BlenderPlayer nájde cestu (či už v rovnakom adresári ako .exe, alebo v podadresári), aj keď bude v inom adresári na druhom počítači.

Python si nechaj v zálohe pre prípady, keď to budeš naozaj potrebovať...

Autor:  vojtas1 [ stř říj 17, 2007 7:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

Promiň ale ačkoliv jsem hledal zde na foru, tak jsem nenašel, v jakém formátu se píše ta relativní adresa. Vím, že je něco takového třeba v html a podobně, ale fakt nevím. Prosím napiš nějaký příklad. (omlouvám se za svojí lamoidnost).

Autor:  Ash [ stř říj 17, 2007 10:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

vojtas1,

relatívna cesta k súboru má na začiatku dve lomítka. Napr: //textury\image.jpg

Absolútna cesta je napr: e:\projekt\textury\image.jpg

Autor:  vojtas1 [ stř říj 17, 2007 11:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

Děkuji moc.

Jinak našel jsem v nějakém hoodně starém topicu a taky mi to poradil Freekill, že stačí u těch textur zaškrtnout ten balíček, nebo dát v panelu "File" položku "Pack data" a ty textury se přidají ke zdrojáku, takže již není třeba posílat i ty soubory s texturami.

Autor:  Ash [ stř říj 17, 2007 11:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

vojtas1,
Citace:
Jinak našel jsem v nějakém hoodně starém topicu a taky mi to poradil Freekill, že stačí u těch textur zaškrtnout ten balíček, nebo dát v panelu "File" položku "Pack data" a ty textury se přidají ke zdrojáku, takže již není třeba posílat i ty soubory s texturami.

Áno, lenže packovanie textúr neumožňuje offline výmenu textúr, na ktorú sa pôvodne pýtal Quasa.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/