blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Načítání externích dat. http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=5198 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ash [ stř říj 17, 2007 1:08 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Toto funguje automaticky (teda že sa po spustení aplikácie načítajú aktuálne textúry zo súborov), pokiaľ nemáš textúry spakované v .blend súbore. Ak chceš textúry meniť počas behu aplikácie, tak sa dá použiť Video Texture plug-in, ktorý obsahje aj triedu TexImage pre prácu s jednotlivými obrazovými súbormi. Chce to ale trochu Pythonu. |
Autor: | vojtas1 [ stř říj 17, 2007 3:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo takže já musím mít textury ve stejné složce, jako Exe ? Muj problém je v tom, že když pošlu svoji hru někomu jinému, tak nevidí textury a ani u zástupce nemá tu ikonku a přitom je mám všechny ve složce "data". Hm ale fakt nevím. To bych asi musel umět s Pythonem, co ? |
Autor: | Ash [ stř říj 17, 2007 3:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vojtas1, základ je, aby si mal textúry v .blend súbore zadané s relatívnymi cestami. Tým si k nim BlenderPlayer nájde cestu (či už v rovnakom adresári ako .exe, alebo v podadresári), aj keď bude v inom adresári na druhom počítači. Python si nechaj v zálohe pre prípady, keď to budeš naozaj potrebovať... |
Autor: | vojtas1 [ stř říj 17, 2007 7:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Promiň ale ačkoliv jsem hledal zde na foru, tak jsem nenašel, v jakém formátu se píše ta relativní adresa. Vím, že je něco takového třeba v html a podobně, ale fakt nevím. Prosím napiš nějaký příklad. (omlouvám se za svojí lamoidnost). |
Autor: | Ash [ stř říj 17, 2007 10:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vojtas1, relatívna cesta k súboru má na začiatku dve lomítka. Napr: //textury\image.jpg Absolútna cesta je napr: e:\projekt\textury\image.jpg |
Autor: | vojtas1 [ stř říj 17, 2007 11:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Děkuji moc. Jinak našel jsem v nějakém hoodně starém topicu a taky mi to poradil Freekill, že stačí u těch textur zaškrtnout ten balíček, nebo dát v panelu "File" položku "Pack data" a ty textury se přidají ke zdrojáku, takže již není třeba posílat i ty soubory s texturami. |
Autor: | Ash [ stř říj 17, 2007 11:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vojtas1, Citace: Jinak našel jsem v nějakém hoodně starém topicu a taky mi to poradil Freekill, že stačí u těch textur zaškrtnout ten balíček, nebo dát v panelu "File" položku "Pack data" a ty textury se přidají ke zdrojáku, takže již není třeba posílat i ty soubory s texturami.
Áno, lenže packovanie textúr neumožňuje offline výmenu textúr, na ktorú sa pôvodne pýtal Quasa. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |