blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Animovane textury http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=5141 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | xeonikx [ sob zář 29, 2007 7:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Animovane textury |
Nevitě, někdo kde se da najit nejvic animovanych textur pro blender, třeba plane a na něm přes python vytvořena animace vody ohně a dalších, díky. |
Autor: | freekill [ sob zář 29, 2007 7:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nesezenes...najdi si video toho ceho chces preved video do gifu a gif si preved do jpegů ktere pak poskladas. |
Autor: | postolka [ sob zář 29, 2007 10:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
freekill píše: Nesezenes...najdi si video toho ceho chces preved video do gifu a gif si preved do jpegů ktere pak poskladas.
Proc tak slozite? Staci pro texturu (typ Image) vybrat to avicko (nebo jakekoliv video ktere blender podporuje) a ve vlastnostech zakliknout Movie. |
Autor: | zgerbiak [ ned zář 30, 2007 10:08 am ] |
Předmět příspěvku: | |
postolka - toto riesenie v GameBlendru nepôjde. xeonikx - skus toto, ale to su len videa. http://www.detonationfilms.com/free_stuff.htm |
Autor: | Ash [ ned zář 30, 2007 10:28 am ] |
Předmět příspěvku: | |
V GameBlenderi fungujú animované textúry: 1. spojením framov do jednej textúry a následne nastavením animácie textúry (v UV/Image editore, real-time properties) alebo skriptom, ktorý mení UV súradnice 2. použitím pluginu pre video textúry 3. použitím "extrémnych techník" - typu vymieňanie meshí rovnakého vzhľadu s rôznymi textúrami a podobne. |
Autor: | postolka [ ned zář 30, 2007 10:42 am ] |
Předmět příspěvku: | |
zgerbiak píše: postolka - toto riesenie v GameBlendru nepôjde.
xeonikx - skus toto, ale to su len videa. http://www.detonationfilms.com/free_stuff.htm Ooops, zas jsem zabloudil do GameBlender a nevsim si toho . Kazdopadne urcite je jednodussi pro prevod na snimky pouzit virtualdub, ktery dokaze primo vytvorit sekvenci jpegu nez prevadet to na gif a pak gif na snimky... |
Autor: | Johny.D [ ned zář 30, 2007 10:56 am ] |
Předmět příspěvku: | |
přesně jak radà ASH je podle mě nejlepÅ¡Ã metoda udělat si potřebnou animaci v blendeu a vyrenderovat si ju jako určitej počet obrázků. potom v nějákém 2D editoru ju dat jako filmový pás za sebe a následně ju v blenderu tentkrát game blenderu rozhýbat pomocà scriptu. Dělal jsem tak i hvězdnou bránu má 40 framů (obrázků) v malém rozliÅ¡enà http://www.aryasoft.xf.cz/horizont.rar |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |