blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Animovane textury
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=5141
Stránka 11

Autor:  xeonikx [ sob zář 29, 2007 7:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Animovane textury

Nevitě, někdo kde se da najit nejvic animovanych textur pro blender, třeba plane a na něm přes python vytvořena animace vody ohně a dalších, díky.

Autor:  freekill [ sob zář 29, 2007 7:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nesezenes...najdi si video toho ceho chces preved video do gifu a gif si preved do jpegů ktere pak poskladas.

Autor:  postolka [ sob zář 29, 2007 10:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

freekill píše:
Nesezenes...najdi si video toho ceho chces preved video do gifu a gif si preved do jpegů ktere pak poskladas.

Proc tak slozite?
Staci pro texturu (typ Image) vybrat to avicko (nebo jakekoliv video ktere blender podporuje) a ve vlastnostech zakliknout Movie.

Autor:  zgerbiak [ ned zář 30, 2007 10:08 am ]
Předmět příspěvku: 

postolka - toto riesenie v GameBlendru nepôjde.

xeonikx - skus toto, ale to su len videa.
http://www.detonationfilms.com/free_stuff.htm

Autor:  Ash [ ned zář 30, 2007 10:28 am ]
Předmět příspěvku: 

V GameBlenderi fungujú animované textúry:
1. spojením framov do jednej textúry a následne nastavením animácie textúry (v UV/Image editore, real-time properties) alebo skriptom, ktorý mení UV súradnice
2. použitím pluginu pre video textúry
3. použitím "extrémnych techník" - typu vymieňanie meshí rovnakého vzhľadu s rôznymi textúrami a podobne.

Autor:  postolka [ ned zář 30, 2007 10:42 am ]
Předmět příspěvku: 

zgerbiak píše:
postolka - toto riesenie v GameBlendru nepôjde.

xeonikx - skus toto, ale to su len videa.
http://www.detonationfilms.com/free_stuff.htm

Ooops, zas jsem zabloudil do GameBlender a nevsim si toho :D. Kazdopadne urcite je jednodussi pro prevod na snimky pouzit virtualdub, ktery dokaze primo vytvorit sekvenci jpegu nez prevadet to na gif a pak gif na snimky...

Autor:  Johny.D [ ned zář 30, 2007 10:56 am ]
Předmět příspěvku: 

přesně jak radí ASH je podle mě nejlepší metoda udělat si potřebnou animaci v blendeu a vyrenderovat si ju jako určitej počet obrázků.
potom v nějákém 2D editoru ju dat jako filmový pás za sebe a následně ju v blenderu tentkrát game blenderu rozhýbat pomocí scriptu.

Dělal jsem tak i hvězdnou bránu má 40 framů (obrázků) v malém rozliÅ¡ení
http://www.aryasoft.xf.cz/horizont.rar

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/