blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Reálný materiál objektu v Game enginu?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=5097
Stránka 11

Autor:  bily.trpaslik [ stř zář 12, 2007 12:49 am ]
Předmět příspěvku:  Reálný materiál objektu v Game enginu?

Mám otázku, dá se v Game enginu Blenderu nastavit odslišnost materiálů objektů? Tím teď nemyslím barva, textury, apod., ale to, z čeho je objekt složen. Např. chci-li naanimovat skákající gumový míček, měl by logicky mít odlišné vlastnosti než třeba skákající železná kulička. Tedy v tomto případě lze nějak nastavit odrazivost objektu od podlahy? Atd. atd.

Díky

Autor:  Ash [ stř zář 12, 2007 9:26 am ]
Předmět příspěvku: 

V Material buttons je v paneli Material tlačidlo Dyn - po jeho stlačení sa dajú definovať fyzikálne vlastnosti materiálu - Restitution (pružnosť) a Friction (trenie). Fh force (sila pre "plávanie") v súčasnej verzii Blenderu nefunguje (aspoň myslím).

Autor:  bily.trpaslik [ stř zář 12, 2007 10:15 am ]
Předmět příspěvku: 

Ash: Díky moc, přesně toto sem myslel :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/