blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Reálný materiál objektu v Game enginu? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=5097 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bily.trpaslik [ stř zář 12, 2007 12:49 am ] |
Předmět příspěvku: | Reálný materiál objektu v Game enginu? |
Mám otázku, dá se v Game enginu Blenderu nastavit odslišnost materiálů objektů? Tím teď nemyslím barva, textury, apod., ale to, z čeho je objekt složen. Např. chci-li naanimovat skákající gumový míček, měl by logicky mít odlišné vlastnosti než třeba skákající železná kulička. Tedy v tomto případě lze nějak nastavit odrazivost objektu od podlahy? Atd. atd. Díky |
Autor: | Ash [ stř zář 12, 2007 9:26 am ] |
Předmět příspěvku: | |
V Material buttons je v paneli Material tlačidlo Dyn - po jeho stlačení sa dajú definovať fyzikálne vlastnosti materiálu - Restitution (pružnosť) a Friction (trenie). Fh force (sila pre "plávanie") v súčasnej verzii Blenderu nefunguje (aspoň myslím). |
Autor: | bily.trpaslik [ stř zář 12, 2007 10:15 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ash: Díky moc, přesně toto sem myslel |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |