blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
group http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=5031 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pantau [ stř srp 22, 2007 1:23 am ] |
Předmět příspěvku: | group |
chcel by som sa spytat, ako ziskam nejaky object list v ktorom budu len objekty patriace do nejakej skupiny |
Autor: | zgerbiak [ stř srp 22, 2007 3:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
prejdes vsetky objekty v hre, a ak bude mat znaky tej skupini, tak si ho vloz do zoznamu, alebo slovnika. priklad: objekty ktore maju premennu co a rovnaju sa 1, tie sa pridaju do slovnika. ostatne objekty ktore nemaju premennu co a nemaju ju na 1, tak maju smolu . objekty v zozname sa volaju menom toho objektu: skupina["meno objektu"] Kód: GL = GameLogic [/code]
cont = GL.getCurrentController() own = cont.getOwner() scena = GL.getCurrentScene() objekty = scena.getObjectList() skupina = {} for objekt in objekty: try: if objekt.znak == 1: skupina[objekt.getName()] = objekt print 'objekt ' + objekt.getName() + ' bol pridany do skupiny.' else: print 'objekt ' + objekt.getName() + ' nepatri do skupiny' except: print 'objekt ' + objekt.getName() + ' nepatri do skupiny' |
Autor: | pantau [ stř srp 22, 2007 3:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ok, dik, ja som myslel, ze by na to mohla byt nejaka funkcia group(cars).getObjectList() na import objektov zo skupiny vytvorenej v blenderi a ked uz pisem, neviete niekto nejaku stranku, kde je zoznam funkcii uz implementovanych? |
Autor: | zgerbiak [ stř srp 22, 2007 4:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
myslis api? http://www.blender.org/documentation/py ... index.html |
Autor: | pantau [ stř srp 22, 2007 5:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
presne to som myslel, uz som to videl aj predtym, ale az ked si to poslal tak som to nejak pochopil |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |