blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Kamera http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=5014 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | xeonikx [ úte srp 14, 2007 1:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Kamera |
Nevítě někdo jak udělam, aby kamerka stále sledovala objekt, který ovladam, ale aby držela jen lokaci, aby se s nim stejně netočila. dik |
Autor: | Ash [ úte srp 14, 2007 2:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vertex parenting - vyber kameru, vyber mesh objekt, tab do edit módu, vyber jeden vrchol, Ctrl-P. Kamera bude sledovať objekt a nebude sa s ním otáčať. |
Autor: | xeonikx [ úte srp 14, 2007 4:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
super dik. |
Autor: | postolka [ úte srp 14, 2007 9:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ash píše: vertex parenting - vyber kameru, vyber mesh objekt, tab do edit módu, vyber jeden vrchol, Ctrl-P.
Kamera bude sledovať objekt a nebude sa s ním otáčať. ROFLLLLL DD. Tak takhle origalni reseni me fatk nenapadlo . Vetsinou to delam pres Object>Constraints>TrackTo, coz je podle me taky ten spravny zpusob. Target: nazev obektu na ktery se bude divat To: -Z Up: Y |
Autor: | Ash [ stř srp 15, 2007 9:27 am ] |
Předmět příspěvku: | |
postolka, v GameBlenderi constrainty nefungujú (okrem Rigid Body Join). Takže vertex parenting je jedno zo správnych riešení, a constraint nie. |
Autor: | postolka [ stř srp 15, 2007 10:29 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha, tak diky za osvetu . GB zas tak nedelam, ale necekal sem ze tam nebudou fungovat constraints... Kazdopadne i tak mi to reseni prijde ponekdu podivne, ale kdyz se to tak dela... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |