blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
animacia http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=4946 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | peto53 [ sob črc 21, 2007 8:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | animacia |
ako mam spravit animaciu s armaturon mne to niak neide |
Autor: | zgerbiak [ ned črc 22, 2007 9:17 am ] |
Předmět příspěvku: | |
To nieje otazka pre GameEngin. Tu mas tutorial: http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blenderchar.html |
Autor: | peto53 [ ned črc 22, 2007 6:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ok diki ja som to zabudol a nevedel najst ale chcem sa este spitat ci sa da a ako sparentovat myska(kurzor) s armaturov |
Autor: | freekill [ ned črc 22, 2007 7:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
peto53 píše: ale chcem sa este spitat ci sa da a ako sparentovat myska(kurzor) s armaturov
Tak tohle sem nepochopil... |
Autor: | zgerbiak [ ned črc 22, 2007 7:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Oznacis si mysku, potom armaturu a ctrl + P Ale tak si to asi nemyslel. Tej otazke som fakt nerozumel |
Autor: | kracho [ ned črc 22, 2007 8:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
On asi myslel, aby sa mu armatura hybala s pohybom mysi. Ano da sa to, ale len pomocou skriptu, a vsetko by zalezalo od konkretnej veci ktoru by si potreboval. |
Autor: | peto53 [ pon črc 23, 2007 7:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ano presne tek kracho ja chcem aby sa "ruka"(s armaturov) hybala podla mysky |
Autor: | zgerbiak [ pon črc 23, 2007 8:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Cez skript ide vsetko . Problem je vtom ze ci uz mas armaturu naanimovanu a pomocov mysi prechadzas jednotlive kluce, alebo chces animovat pocas behu programu. |
Autor: | Ash [ úte črc 24, 2007 10:57 am ] |
Předmět příspěvku: | |
zgerbiak, mám obavu, že ani cez skript sa nedajú ovládať jednotlivé kosti armatúry v gameblenderi (aby ruka plynulo sledovala pohyb myši). Dá sa urobiť sada animácií, kde všade môže ruka byť, a potom skriptom vyberať tú najvhodnejšiu animáciu, ale to má stále od precízneho sledovania pohybu myši ďaleko (ale možno to pre požadovaný účel stačí). |
Autor: | zgerbiak [ úte črc 24, 2007 9:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ash: No animovat sa kosti za behu samozrejme nedaju, ale spustanie animacie na jednotlivych kostiach sa da. Takze ak sa daju do kazdeho ohybu 3 kosti z ktorych kazda bude mat akciu rotacie po inej osy, vlastne by to aj slo. je to trochu zlozite riesenie, ale myslim ze by sa to dalo. |
Autor: | peto53 [ stř črc 25, 2007 6:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ako ako bi sa to dalo\ |
Autor: | zgerbiak [ stř črc 25, 2007 6:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi tak ako som to napisal + skript z dost narocnimi vypoctami na moju hlavu |
Autor: | kracho [ čtv črc 26, 2007 1:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Heh, pozrel si sa na zgerbiakov podpis:-)? Radsej sa poriadne rozhodni ci ti stoji za to sa s tym s.at a ci sa neda pouzit jednoduchsie riesenie za cenu rovnakeho efektu, alebo aspon podobneho, ale s usetrenim casu. (pripadne pockaj ci sa tato funkcia v GB neobjavi a sam potom upgradeujes svoju hru...a mozno to ani skor nedokoncis a implementujes to tam bez straty casu) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |