blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

kamerka na schodech
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=4739
Stránka 11

Autor:  xeonikx [ pon kvě 14, 2007 12:54 pm ]
Předmět příspěvku:  kamerka na schodech

mohli byste se někdo prosim podivat na tento blend, a předělat jej tak, aby kamerka nesjízděla se schodů dik.

Přílohy:
kamera.zip [37.88 KiB]
98 krát

Autor:  freekill [ pon kvě 14, 2007 8:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

Opravit ti to neopravim ale reknu ticim to je : Ten ray sensor(ktera zabranuje tomu odpinkavani) nedosahne na ty schody tak ho budes muset natocit vic k zemi ;)

Autor:  Johny.D [ pon kvě 14, 2007 8:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

freekil má částečně pravdu, ale je tady háček a to že ty senosory ray v podstatě omezují pohyb na určitou stranu, ale kam ho chceÅ¡ omezit když jdeÅ¡ do schodů?
zatím nemám čas moc práce s maturitou ale i tak jsem udělal malej ubdate toho blendu, měl jsem to hotovy už dřív jen se to muselo testnout.
vÅ¡e v přísluÅ¡né sekci "vaÅ¡e gb projekty"

Autor:  freekill [ pon kvě 14, 2007 9:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jen takový dotaz...tohle je nejaky debilni bug blenderu (jestli ne, tak k cemu to je??) ? Nende to resit jinak nez pres raysensory? Je to slozite kdyz ches udelat ty schody viz. todlenc. :?

Autor:  Johny.D [ pon kvě 14, 2007 10:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

něják to půjde

Autor:  kracho [ úte kvě 15, 2007 1:51 am ]
Předmět příspěvku: 

To je ale hrozne urobene. Pozrel som na to len zbezne, ale fuj. Obecne aby sa ti nieco neklzalo, neodrazalo alebo naopak, klzalo a odrazalo, sa nastavuje v material buttons materialu zeme stien schodov atd. Konkretne nastavenie dyn ->restitution, friction, fh force, damp, fh dist.

Autor:  Johny.D [ úte kvě 15, 2007 4:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

kracho píše:
To je ale hrozne urobene. Pozrel som na to len zbezne, ale fuj. Obecne aby sa ti nieco neklzalo, neodrazalo alebo naopak, klzalo a odrazalo, sa nastavuje v material buttons materialu zeme stien schodov atd. Konkretne nastavenie dyn ->restitution, friction, fh force, damp, fh dist.


souhlasím... jenže takhle jsme to řeÅ¡ili i na elysiunu a kdybys to zkusil, a neprohlížel to "zběžně" tak bys zjistil že těma rayema se řeší jiný problém ale co už ... Mě je to fuk kdo to použíje tak ad si to použije, ale ad mě teda někdo ukáže lepší řeÅ¡ení.

Autor:  kracho [ stř kvě 16, 2007 2:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nehnevaj sa ale nech tam sluzi co chce na co chce a ako chce, ale ak tam nefunguje chodenie po schodoch (nielen ze z nich sjizdi, ale sa tam ani neda poriadne dostat), ktore funguje mnohokrat lepsie bez akehokolvek zasahu, tak musim pochybovat o akejkolvek spravnosti dalsieho fungovania hry. A preto som sa na to ani dokladnejsie nedival. Len by som poradil, aby si riesil jednoduche veci jednoducho a slozite veci tiez jednoducho, kym sa to da.

Autor:  Johny.D [ stř kvě 16, 2007 5:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

sry byl jsem dost nerv ze Å¡koly... vím že co se týče pythonu seÅ¡ lepší, ale to odrážení je podle mě bug té fyziky, jako kdyby se hromadila síla která tě pak odmrÅ¡tí a to je vÅ¡ude , může se tam dát materiál jakej chce ,ale vždy se to odrazí, ty raye to řeší tak že příjdeÅ¡ ke stěně, ray ju zaregistruje a i když dál mačkáš tlačítko na chůzi tak actuator vůbec nebude reagovat, tím pádem se nehromadí síla které by tě odrazila. Ale vsadím se že na ty schody se najde nějáky řeÅ¡ení, ale až po maturitě ted toho je moc :(

Autor:  xeonikx [ stř kvě 16, 2007 5:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

:( v pythonu nejsem lepší, tohle je tvoje práce, já jsem moc lamon, abych si něco takovýho vyrobil.

Autor:  xeonikx [ stř kvě 16, 2007 6:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

kdybych neopakoval kvůli chronickýmu únavovýmu syndromu, tak mě taky prsní maturita, hold snad za rok si to dam znova :?

Autor:  batwin [ stř kvě 16, 2007 9:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

co sem tak zkousel dost pomohlo zvysit damping,ale problem to uplne neresi.jinak o jinym reseni odrazeni od sten nez ty ray sensory nevim

OT:
to xeonikx IMHO to o tom pythonu bylo pro kracha

Autor:  xeonikx [ úte kvě 22, 2007 6:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

našel jsem tenhle dobrej blend, jestli se najde nějakej borec, kterej kamerku upraví tak, aby zvládka i nakloněnou rovinu, kterou jsem přidělal, bude to mazec.

Přílohy:
0_FPS_Template-1.rar [376.02 KiB]
90 krát

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/