blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
spořič http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=4527 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | xeonikx [ stř bře 28, 2007 10:22 am ] |
Předmět příspěvku: | spořič |
nevíte někdo jak udělat v GB, napři. mam krychly u ni mam naanimovaný, že po 50 framech se přesune, pak ale potřebuju aby jiná krychle se posunula také, ale až od 50-100 framů. u acutuaru ipo je nastevní pro start a konec animace ale nefunguje to nepomohou ani tlačítka child a forc.... |
Autor: | freekill [ stř bře 28, 2007 2:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nechápu |
Autor: | xeonikx [ stř bře 28, 2007 4:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
myslim, jako spořič, kde nejprve přejede jedna krychle z bodu A do bodu B, a až po té krychle druhá též z jednoho jiného bodu do druhého, dvě animace po sobě... |
Autor: | freekill [ stř bře 28, 2007 5:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo uz chapu...zkus přes armaturu jinak nevím |
Autor: | kracho [ stř bře 28, 2007 6:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jednoducho, bud to s property->time a senzorom property, alebo das na bod B plane, ktoreho ked sa prva kocka dotkne da signal k startu druhej kocky. Vsetko cez actuatory a senzory property. |
Autor: | xeonikx [ stř bře 28, 2007 7:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
property u actuoru a senzoru jsem našel, i time v add property >float ale co dál |
Autor: | xeonikx [ stř bře 28, 2007 7:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
a přes ipo to nejde, jako jsem animoval prvni kocku., |
Autor: | batwin [ stř bře 28, 2007 8:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
proste uplne jednoduse-das property jako timer,a tak aby to bylo kdyz skonci ta prvni ipo tak pres sensor property spust tu dalsi ipo,a nebo o dost jednodussi jak psal kracho,dej plane tam,kam kostka dojede,a pres touch nebo colision aby se pri jeho doteku s tou kostkou spustila ta dalsi ipo,a nebo sem proste postni blend a nekdo ti to snad udela |
Autor: | freekill [ stř bře 28, 2007 8:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Na ten timer ale nesmis dat property EQUAL ale INTERVAL na eqaul u timeru potrebujes skript |
Autor: | freekill [ stř bře 28, 2007 8:32 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Můj pokus
|
Autor: | xeonikx [ čtv bře 29, 2007 10:35 am ] |
Předmět příspěvku: | |
mam to, ukázkový soubor pomůže dycky, |
Autor: | xeonikx [ ned dub 08, 2007 10:46 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
mam další prosbu, dělam spořič, čtyř fotek kdy se točí krychle a na každé stěně ze čtyř je jedna fotka, ale výsledek je poněku nepovodený na fotkách jsou chyby viz. příloha
|
Autor: | Crash [ úte dub 10, 2007 4:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Blender je IMHO neroztahuje do smeru, aby zachoval kvalitu. Musis je upravit rozmer tak aby to byl ctverec. Napr. 64px X 64px apod. Proste dva stejny rozmery stran A i B, chapes? |
Autor: | xeonikx [ úte dub 10, 2007 7:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
u fotografie, ok dík |
Autor: | Jirka RCK [ úte dub 17, 2007 1:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to nějaký divný... Já sem ipo použil při titulkách na začátku hry, měl jsem tam bod na čase 50 a size y 1 a pak na čase 100 a sizey 0, actulator to měl přehrát od 1 do 100, aby byl čas na čtení titulků... V Belnderu to jelo, ale po vytvoření runtime se to přehrávalo až od 50 do 100, takže hned jak se zapla hra, zmizly titulky... Vyřešil jsem to přes time, ale mám z toho takej divnej pocit... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |