Právě je sob lis 23, 2024 2:08 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: NEACTORY
PříspěvekNapsal: čtv zář 23, 2004 9:15 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
neviem dat kolíziu neactorov medzi sebou. a neviem najst v 2.34 ani v starsich ich dynamiku. bo mi stale p spusteni hry vileti obiekt hore bo ma nastavene vznasanie a neviem kde to prestavit.pomozte mi :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 23, 2004 9:50 am 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Neactory (teda objekty, ktoré nie sú označené ako actor) nepodliehajú spracovaniu vo fyzikálnom engine. Slúžia iba na výpočet kolízií actorov. Fyzikálny engine umožňuje kolíziu medzi dvomi actormi a medzi actorom a neactorom.
Vnášanie (FhForce) je nastavené v materiáli neactora a v actorovi sa aktivuje tlačidlom "Do Fh" v paneli Logic.

Ale priznám sa, presne nerozumiem tvojmu problému, skús poslať ukážkový súbor, bude sa dať povedať viac...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 25, 2004 6:25 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
neviem kde sa nachadza panel pre dinamiku neactorov...ze kde nastavim ich vlastnosti napr.:vahu....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 25, 2004 6:29 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
neactor nema tyhle vlastnosti, neactor je jen k tomu aby se s nim mohla resit kolize actora.
napr, polygon kterej ma zapnutou kolizi, je neactor na ktery bude reagovat actor tak ze jim neprojde.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 25, 2004 6:37 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
actory mozu byt tipu len GULE? ja chcem napr. ked mam kocku abi narazala do akehokolvek obiektu svojou texturov a nie dakou pomyslenou gulou.. chapes?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 25, 2004 6:52 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
v 2.25 maj actory pouze tvar koule. od 2.34 maj actory kouli, valec, kosku, polyhedr. v 2.34 to zvolis v F7 kde je moznost nastavit pozadovany tvar z nabidky. (navic mam pocit ze ten pozadovanej tvar ale neuvidis, a navic myslim ze jestli jo tak bude mit pootoceny osy, takovej bug..evim jak v tom pokrocily, ja pouzivam 2.25 engine)
vlastni nastaveni bounding boxu tenhle engine nema.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 09, 2004 9:57 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
dik vam. ked s toho spravim actor tak kde najdem jeho vlastnosti? ci to co sa mi tam ukaze je vsetko? :shock:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz