ve vysledku jde o to ze to mas prave 50x za sec, a ne 1 za 1az vic hodin, v tom to je husty. a co me na tom bavi nejvic, ze to neni staticka vec, ale interaktivni ve kde se muzes pohybovat. obrazek je na me moc statickej
jde o to ze se delat napr animaci pomoci rendrovanejch obrazku oproti moznosti s tim pracovat v realnem case je rozdil jako to psat v kodu nebo to videt v 3d okne nakyho softu. nehlede na pozdejsi moznosti. podle me je otazka casu, a jak vidim tak to nebude trvat tak dlouho, pocitam ta 10 let kdy se budou veci rendrovany na rendrfarmach delat realtime.
je husty ze se daj udelat interaktivni filmy, a ne cumet na naky pohyblivy obraxky co dal reziser se svoji bandou dohromady a rikaj ti kam mas koukat...ikdyz je nekdy zajimavy jak se na to divaj, ale tenhle princip je tady uz dlouho a uz to chce neco novyho..
(napriklad v maye, jdou pri modelaci aplikovat cg schejdry takze to vidis se vsema efektama v realnem case pri modelovani, ....coz je naprosto husty...stejne sou uz dneska materialy silene narocny ze ani pro rendering si je vsechny clovek nemuze delat sam, v tom bych rozdil nevidel)
jm