blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Hodně Velká mapa http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=3839 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jirka RCK [ čtv říj 26, 2006 8:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Hodně Velká mapa |
Přečetl sem si o té strategii, a začal sem se bát o můj sen GTA, nebo Mafie Mysite, že když udělám obrovskou mapu (třeba město, přírodu a horskou veničku) a u hodně baráků interiéry, dveře, který pudou rozbít otevřít a zavřít, že se mi to taky bude Hoooooodně sekat? To by byla smůla, ale snad to pude, když dám menší dohlednost, a bude se renderovat třeba jen 10 tisíc vertexů v jednom momentu ... A s tím bych se chtěl zeptat, jestli když tu mapu budu chtět použít ve více scénách, jestli ju budu muset třeba 15X zkopírovat, a tím pádem uložit , nebo jestli de ten jeden oběkt používat ve více scénách ten samej... |
Autor: | batwin [ pát říj 27, 2006 11:06 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hodně Velká mapa |
no tak to by ti zcela jiste neslo zrovna moc plynule,podle mne scena nad 20 000 vertexu v ge nema smysl,protoze samo o sobe by to slo,ale k tomu kdyz se budou pocitat vsechny scripty a tak tak to proste nepude(spis se priklanim k maximu okolo 8 000) |
Autor: | Chrizofilax [ pát říj 27, 2006 12:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus rozdÄ›lit to mÄ›sto do vÃce Ä |
Autor: | kracho [ pát říj 27, 2006 2:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No ja co mam skusenosti tak to ide, pretoze sa pocita skutocne len to co je videt, problem je v tom, ze taka mapa sa na zaciatku hry dlho nacitava, tak by to mozno chcelo nejaky skript na postupne vkladanie objektov z ineho suboru (z vrstvy to myslim nestaci). Inak objekt sa da pozit vo viac scenach ten isty. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |