blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Replace http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=3502 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | freekill [ úte zář 19, 2006 7:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Replace |
Caute vseci, delam hru a mam tam panacka ktery se pri stisknuti CTRL zmeni na jineho panacka (replace to mesh) v panacka rotujiciho. Nastavil jsem pres Touch (i colision) ze kdzy rotujici panacek narazi do nepratele, nepratel odleti. Jenze kdyz do neho narazi ,tak se nic nestane. (skousel jsem prepnoutmaterial na property ale ani jedno nefacha) Nevite jak to udelat aby to fungovalo? |
Autor: | kracho [ čtv zář 21, 2006 1:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak teraz si nie som isty, ale zalezi na ktorom objekte mas nastaveny ten touch senzor? ak na tom rotujucom tak to zmen na toho povodneho, pretoze aktuator raplace mesh, zmeni iba mesh z toho objektu a nie objekt. PS: alebo naopak:-) |
Autor: | freekill [ čtv zář 21, 2006 1:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No sensor touch jsem dal tomu protivnikovy |
Autor: | Jirka RCK [ pát zář 22, 2006 11:09 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus místo tuch použít collision, mužná se mnou nebudete souhlasit, ale já mám s touchem děsivý zkutečnosti, collision je zpolehlivější, a navíc touch mysim nereaguje u dvou oběktů se zaplim dinamic... |
Autor: | freekill [ pát zář 22, 2006 2:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud jsi dobre cetl zjistis ze jsem napsal ze jsem pouzil i colision ů) |
Autor: | Jirka RCK [ pát zář 22, 2006 2:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Však já sem to myslel všeobecně, třeba u stříleček, simulátorů, prostě v celým blenderu, přece tohle téma nečteš jen ty?! A co, už si to vyřešil? V čem to bylo? |
Autor: | freekill [ sob zář 23, 2006 8:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jeste jsem to nevyresil skousel jsem snad vsechno ale furt to nejde grrrr! Do kose s blenderem. |
Autor: | Jirka RCK [ ned zář 24, 2006 1:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No a co ti to dělá blbě? Je to jednoduchý ne? Prostě když zmáčkneš ten button na útok, tak se premístí mesh na kopajícího, a když se dá ten button a ten protivník se srazí s property JA (nebo jinak, pojmenuj jak chceš) tak odletí, nevim jak to máš udělaný, asi se ti přehraje ipo. Jo a určitě bychsi to vyzkoušel jedno po druhym, jako třeba dát sensor always a vyzkoušet si, jestli se to vůbec přemístí, jedtli ten vůl odleti atd jo a pak bys mněl dat, aby se po vymáčknutí buttonu zase vrátila ta normální mesh A blender není špatnej, sežen zadarmo něco podobnýho a pak mrč |
Autor: | freekill [ ned zář 24, 2006 5:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ehm. Zase takova lama nejsem abych neskusiol zmenit sensory napsat property atd. p.s.: Kdyby to bylo jednoduchy tka to sem nedavam a nepatlam se s tim buhvijak dlouho |
Autor: | kracho [ ned zář 24, 2006 5:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha, no tak skus este sensor near. Pokial sa ti ten panak moc rychlo toci, nemusi touch ani collision fungovat, tiez sa mi to stalo. |
Autor: | freekill [ úte zář 26, 2006 5:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No near nemuzu otestovat protoze vzdycky kdyz pouziju near a zapnu hru, tak jak zmacknu ESC pro vypnuti hry tak spadne celej blender! Message taky nefunguje. Ja uz fakt newim jak by to mohlo jit. ps:(toceni je pres IPO) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |