blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

NEACTORY
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=347
Stránka 11

Autor:  zgerbiak [ čtv zář 23, 2004 9:15 am ]
Předmět příspěvku:  NEACTORY

neviem dat kolíziu neactorov medzi sebou. a neviem najst v 2.34 ani v starsich ich dynamiku. bo mi stale p spusteni hry vileti obiekt hore bo ma nastavene vznasanie a neviem kde to prestavit.pomozte mi :cry:

Autor:  Ash [ čtv zář 23, 2004 9:50 am ]
Předmět příspěvku: 

Neactory (teda objekty, ktoré nie sú označené ako actor) nepodliehajú spracovaniu vo fyzikálnom engine. Slúžia iba na výpočet kolízií actorov. Fyzikálny engine umožňuje kolíziu medzi dvomi actormi a medzi actorom a neactorom.
Vnášanie (FhForce) je nastavené v materiáli neactora a v actorovi sa aktivuje tlačidlom "Do Fh" v paneli Logic.

Ale priznám sa, presne nerozumiem tvojmu problému, skús poslať ukážkový súbor, bude sa dať povedať viac...

Autor:  zgerbiak [ sob zář 25, 2004 6:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

neviem kde sa nachadza panel pre dinamiku neactorov...ze kde nastavim ich vlastnosti napr.:vahu....

Autor:  jm [ sob zář 25, 2004 6:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

neactor nema tyhle vlastnosti, neactor je jen k tomu aby se s nim mohla resit kolize actora.
napr, polygon kterej ma zapnutou kolizi, je neactor na ktery bude reagovat actor tak ze jim neprojde.

jm

Autor:  zgerbiak [ sob zář 25, 2004 6:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

actory mozu byt tipu len GULE? ja chcem napr. ked mam kocku abi narazala do akehokolvek obiektu svojou texturov a nie dakou pomyslenou gulou.. chapes?

Autor:  jm [ sob zář 25, 2004 6:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

v 2.25 maj actory pouze tvar koule. od 2.34 maj actory kouli, valec, kosku, polyhedr. v 2.34 to zvolis v F7 kde je moznost nastavit pozadovany tvar z nabidky. (navic mam pocit ze ten pozadovanej tvar ale neuvidis, a navic myslim ze jestli jo tak bude mit pootoceny osy, takovej bug..evim jak v tom pokrocily, ja pouzivam 2.25 engine)
vlastni nastaveni bounding boxu tenhle engine nema.

jm

Autor:  zgerbiak [ sob říj 09, 2004 9:57 am ]
Předmět příspěvku: 

dik vam. ked s toho spravim actor tak kde najdem jeho vlastnosti? ci to co sa mi tam ukaze je vsetko? :shock:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/