blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
NEACTORY http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=347 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ čtv zář 23, 2004 9:15 am ] |
Předmět příspěvku: | NEACTORY |
neviem dat kolíziu neactorov medzi sebou. a neviem najst v 2.34 ani v starsich ich dynamiku. bo mi stale p spusteni hry vileti obiekt hore bo ma nastavene vznasanie a neviem kde to prestavit.pomozte mi |
Autor: | Ash [ čtv zář 23, 2004 9:50 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Neactory (teda objekty, ktoré nie sú označené ako actor) nepodliehajú spracovaniu vo fyzikálnom engine. Slúžia iba na výpočet kolízií actorov. Fyzikálny engine umožňuje kolíziu medzi dvomi actormi a medzi actorom a neactorom. Vnášanie (FhForce) je nastavené v materiáli neactora a v actorovi sa aktivuje tlačidlom "Do Fh" v paneli Logic. Ale priznám sa, presne nerozumiem tvojmu problému, skús poslať ukážkový súbor, bude sa dať povedať viac... |
Autor: | zgerbiak [ sob zář 25, 2004 6:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
neviem kde sa nachadza panel pre dinamiku neactorov...ze kde nastavim ich vlastnosti napr.:vahu.... |
Autor: | jm [ sob zář 25, 2004 6:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
neactor nema tyhle vlastnosti, neactor je jen k tomu aby se s nim mohla resit kolize actora. napr, polygon kterej ma zapnutou kolizi, je neactor na ktery bude reagovat actor tak ze jim neprojde. jm |
Autor: | zgerbiak [ sob zář 25, 2004 6:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
actory mozu byt tipu len GULE? ja chcem napr. ked mam kocku abi narazala do akehokolvek obiektu svojou texturov a nie dakou pomyslenou gulou.. chapes? |
Autor: | jm [ sob zář 25, 2004 6:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
v 2.25 maj actory pouze tvar koule. od 2.34 maj actory kouli, valec, kosku, polyhedr. v 2.34 to zvolis v F7 kde je moznost nastavit pozadovany tvar z nabidky. (navic mam pocit ze ten pozadovanej tvar ale neuvidis, a navic myslim ze jestli jo tak bude mit pootoceny osy, takovej bug..evim jak v tom pokrocily, ja pouzivam 2.25 engine) vlastni nastaveni bounding boxu tenhle engine nema. jm |
Autor: | zgerbiak [ sob říj 09, 2004 9:57 am ] |
Předmět příspěvku: | |
dik vam. ked s toho spravim actor tak kde najdem jeho vlastnosti? ci to co sa mi tam ukaze je vsetko? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |