blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Ovladani postavy pomoci kurzoru mysi http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=3405 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Johny.D [ pát zář 01, 2006 4:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nenà to tak složity jak to vypadá, nÄ›co podobnýho jsem dÄ›lal můžeÅ¡ si to stáhnou odtud (blend) http://www.purkynovakiller.xf.cz/jill.rar je to pro verzi 2.41 ale když vypneÅ¡ bullet ve 2.42 tak to myslÃm pojede i tam, z toho plyne je to pro starou fyziku sumo. jinak je tam i branà vÄ›cà (nábojů konktétnÄ›) tak se můžeÅ¡ podÃvat jak jsem to udÄ›lal snad se v tom vyznáš. Ps: zombie proti tobÄ› jde zabÃt a Ä |
Autor: | Johny.D [ sob zář 02, 2006 1:55 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Snažil jsem se jak to Å¡lo ale tohle jednoduÅ¡e udÄ›lat nejde... jde to ale složitÄ›. princip spoÄ
|
Autor: | kracho [ čtv zář 07, 2006 10:59 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdravim, nechcem sa ti do toho pliest alebo ta odradzovat, ale ako som pochopil asi chces robit adventuru. Ja by som doporucil prejst na iny engine, trebars prefektny je Wintermute Game Engine http://www.dead-code.org/index2.php/cz , ktory ma podporu 3dpostav a objektov. To co musis pracne riesit v blendru tam mas vyriesene jednym klikom (nie ze by to bolo lepsie ako blender ale je to na to proste stavane), naviac, program je uplne zdarma, ma dobru komunitu, vyrobil ho a stale aktualizuje cech (takze takze info v rodnom jazyku priamo od made by). Mam s nim vlasne skusenosti, a naucis sa s nim robit velmi rychlo. Jediny problem je hadam v tom ze podporuje 3d postavy len vo formate ms3d (aspon pred rokom to tak bolo), ale existuju uz dost dobre exporty pre maxa, bez nutnosti ovladat milk shape. Edit: tak dokonca podporuje direct X format, coz sa da dobre exportovat z blenderu |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |