blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Odlesky http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=3265 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | freekill [ ned srp 06, 2006 6:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Odlesky |
Ahoj lidi potrebuju pomoct! Jak udelam v GE odlesky na aute? Dal jsem Use blender materials, v map input jsem zapl Refl a v map to Ref ,ale v GE se to nejak vsechno skonilo, sice jsem tam mel odlesky ,ale auto nebylo namapovane tak jak jsem ho mel, co s tim? |
Autor: | jm [ pon srp 07, 2006 6:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
musis pridat 2 materialy(do materialu), jeden bude UV textura auta a druhe reflection. stahni si priklady z blender situ, tam je i objekt s multimaterialem, a podivej se jak to maj delany. |
Autor: | xeonikx [ úte kvě 22, 2007 6:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
toto jsem vyhrabal snad to nějak pomůže, jak jsou odlesky dělaný nemám vůbec ponětí |
Autor: | tol [ úte kvě 22, 2007 6:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
xeonix:chlape Ty fakt nejseš normální Vytáhnutím skoro rok starého tématu a posláním půlmegového souboru jsi spojil hned 2 věci, ze kterých vidíme rudě. Smazáno. |
Autor: | xeonikx [ úte kvě 22, 2007 6:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dobře no, chtěl jsem jenom helfnout |
Autor: | SirThomas [ úte kvě 22, 2007 6:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
xeonikx píše: :? dobře no, chtěl jsem jenom helfnout
Místo aby jsi se omluvil tak ještě kroutíš očima, teď jsi mě pěkně dožral. Jestli chceš zastoupit Monera tak s chutí do toho. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |