blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Chůze http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=3218 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jirka RCK [ pon črc 24, 2006 2:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Chůze |
Mohli byste mi please doporučit tutorial, kde bych se naucil delat kostru? Nasel sem neco na Johnyho stránce, ale je to tam moc stručně a pro verzi 2.25 mám dojem že od 2.4 je to trochu odlišný... Já sem to vyřešil bez kostry, ale když to sparentuju, tak je to nějaký divný. Nohy se zvětšujou a zmenšujou... |
Autor: | zgerbiak [ pon črc 24, 2006 4:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja som sa to naucil na tomto tutosi: http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blenderchar.html Je strucny, lahky a pochopitelni. K tej zmene velkosti. oznac vsetky objekty ktore maju byt parentovane, aj ten hlauny, na ktory sa bude parentovat, a stlac alt + s. Tym nastavi objektom velkost na 1. niektore objekty ti asi zmenia velkost, to si budes musiet dat znovu naspet, ale nemen velkost v object mode ale vo vertex mode, tym zabranis aby sa menili velkosti pri parentovani. ked mas size hlauneho objektu 3, a priparentujes nan objekt co ma velkost 1 tak on ju zmeni podla hlauneho, cize zvecsi sa na 3. to len tak pre vysvetlenie ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |