blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Trakovanie objektu, vytvoreneho skriptom http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=3181 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ pát črc 14, 2006 5:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Trakovanie objektu, vytvoreneho skriptom |
Skriptom som vytvoril novy empty objekt, ktoremu zadavam poziciu, a ked je potreba, tak ho treba aj prenasledovat. Vsetko je v poriadku, ale ked zadam actuatoru "edit object > trac to" tak mi neberie meno toho objektu, ako keby v scene nieje, ale on tam je. skript je v skratke takito: Kód: import Blender
GL = GameLogic cont = GL.getCurrentController() own - cont.getOwner() tracto = cont.getActuator('atracto') name = own.getName() + 'tracobj' ob = Blender.Object.New('Empty', name) scene = Blender.Scene.getCurrent() ob.setLocation(0.0,0.0,0.0) scene.link(ob) GL.tracobj = ob Blender.Redraw() tracobj = GL.tracobj tracobj.setPosition(1.0,1.0,1.0) tracto.setObject(tracobj.getName()) GL.addActiveActuator(tracto, 1) skusal som aj sposob ktory je tu v clankoch, ale tam sa mi nepodarilo ziskat ani len meno, a ani poziciu. ![]() Mozno na to idem zle. neviete prosim poradit? |
Autor: | Ash [ ned črc 16, 2006 2:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zgerbiak, nikdy nemiešaj API Blenderu s GameBlenderom - nebude to fungovať (leda že by si stopercentne vedel, čo robíš). V tomto prípade pridáš síce objekt do scény v Blenderi, ale to sa nijako neprejaví na hernej scéne v GameBlenderi - scéna Blenderu sa skonvertuje na hernú scénu pri spustení hry resp pri otvorení scény a potom sa už nijako nesynchronizujú. Riešením pre teba by asi bolo pridať do scény objekt cez aktuátor Edit Object - Add Object a na tento objekt nastaviť aktuátor kamery pre sledovanie objektu. Urobil som malý pokus, malo by to fungovať. |
Autor: | zgerbiak [ ned črc 16, 2006 2:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vdak. Tomu druhemu sposobu som sa chcel vyhnut ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |