blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Trakovanie objektu, vytvoreneho skriptom
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=3181
Stránka 11

Autor:  zgerbiak [ pát črc 14, 2006 5:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Trakovanie objektu, vytvoreneho skriptom

Skriptom som vytvoril novy empty objekt, ktoremu zadavam poziciu, a ked je potreba, tak ho treba aj prenasledovat. Vsetko je v poriadku, ale ked zadam actuatoru "edit object > trac to" tak mi neberie meno toho objektu, ako keby v scene nieje, ale on tam je. skript je v skratke takito:
Kód:
import Blender

GL = GameLogic
cont = GL.getCurrentController()
own - cont.getOwner()

tracto = cont.getActuator('atracto')

name = own.getName() + 'tracobj'
ob = Blender.Object.New('Empty', name)
scene = Blender.Scene.getCurrent()
ob.setLocation(0.0,0.0,0.0)
scene.link(ob)
GL.tracobj = ob
Blender.Redraw()

tracobj = GL.tracobj
tracobj.setPosition(1.0,1.0,1.0)

tracto.setObject(tracobj.getName())

GL.addActiveActuator(tracto, 1)


skusal som aj sposob ktory je tu v clankoch, ale tam sa mi nepodarilo ziskat ani len meno, a ani poziciu. :?

Mozno na to idem zle. neviete prosim poradit?

Autor:  Ash [ ned črc 16, 2006 2:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

zgerbiak,

nikdy nemiešaj API Blenderu s GameBlenderom - nebude to fungovať (leda že by si stopercentne vedel, čo robíš). V tomto prípade pridáš síce objekt do scény v Blenderi, ale to sa nijako neprejaví na hernej scéne v GameBlenderi - scéna Blenderu sa skonvertuje na hernú scénu pri spustení hry resp pri otvorení scény a potom sa už nijako nesynchronizujú.

Riešením pre teba by asi bolo pridať do scény objekt cez aktuátor Edit Object - Add Object a na tento objekt nastaviť aktuátor kamery pre sledovanie objektu. Urobil som malý pokus, malo by to fungovať.

Autor:  zgerbiak [ ned črc 16, 2006 2:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vdak.
Tomu druhemu sposobu som sa chcel vyhnut :?. Ale asi to inak teda nepojde.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/