blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Zvláštní problém http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=3179 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jirka RCK [ úte črc 11, 2006 7:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Zvláštní problém |
Mám takovej dost divnej problém. Potřebuju, aby objekt procházel vším, kromně jiného objektu (třeba s nějakou property), s kterým by se srazil. Ten 1. objekt by byla střela bez fyziky, kterou by přidával empty, a ten 2. by mněl zaplý actor, dinamic a bounds. (Byl by to Paroubek ![]() |
Autor: | zgerbiak [ úte črc 11, 2006 7:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no. ide o to ci sa aj ta strela od neho odrazi, alebo nie, a napriklad len zmizne. ak by len zmizla, tak by ti stacilo dat strele actor ghost a napriklad sensor collision do neho zapisal premennu aku by musel mat aj ten Paroubek, napriklad "xparoubek" potom by to vykonalo pozadovanu pracu ![]() Ak by sa mal odrazit, tak to vidim taksie. Siel by som cez python(inak by som to nevedel) kde by som zapinal ghost podla toho, ci mezdi strelou a paroubkom nieco bolo(vtedy vypnuty) alebo nie. |
Autor: | Jirka RCK [ stř črc 12, 2006 8:31 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No ta hra má vypadat tak, že ta střela letí dál a Paroubka odhodí a zatlačí do stěny... Takže přez ten python, já v něm neumím, takže jestli někdo pomůže, tak tisíceré díky... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |