blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
"plynuly prechod kamery" http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=3143 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | batwin [ sob črc 01, 2006 4:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | "plynuly prechod kamery" |
takze,mam takovej problem ale myslim ze to moc jednoduse vyresit nepujde, takze chtel bych udelat do intra k hre v blenderu aby mezi kamerama byli plynuli prechody,jakoby ve filmu takovi ty "prolinacky" nebo jak se tomu rika ![]() ![]() ![]() ![]() jo jeste jedna poznamka to intro by bylo renderovany v realnym case ne jako video ![]() |
Autor: | zgerbiak [ sob črc 01, 2006 5:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no..dalo by sa... Bez problemou by sa dalo spravit, ze obraz by stmavel a zas naspet ale uz s inou kamerou, ale ty chces asi obraz na obraz. Ak je ten obraz(pohlad) na tej kamere(aspon na zaciatku) stale ten isty, tak by sa to tiez dalo, ale ak by sa menil tak potom netusim. Snad by sa daco dalo cez split screen ze by sa oba dali na celu obrazovku, ale netusim co by to spravilo, a chcelo by to nejake zlepsenie... Takze otazka: Je ten pohlad a obraz stale taky isty? |
Autor: | 6xx [ sob črc 01, 2006 5:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejjednodusší způsob je nedělat tyhle efekty v blenderu ale teprve při stříháni videa v nějakém spešl programu. |
Autor: | batwin [ sob črc 01, 2006 5:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
6xx píše: Nejjednodusší způsob je nedělat tyhle efekty v blenderu ale teprve při stříháni videa v nějakém spešl programu. tak sem to nemyslel,bylo by to primo v GE ne jako video zgerbiak píše: no..dalo by sa... Bez problemou by sa dalo spravit, ze obraz by stmavel a zas naspet ale uz s inou kamerou, ale ty chces asi obraz na obraz.
Ak je ten obraz(pohlad) na tej kamere(aspon na zaciatku) stale ten isty, tak by sa to tiez dalo, ale ak by sa menil tak potom netusim. Snad by sa daco dalo cez split screen ze by sa oba dali na celu obrazovku, ale netusim co by to spravilo, a chcelo by to nejake zlepsenie... Takze otazka: Je ten pohlad a obraz stale taky isty? nn,neni ![]() |
Autor: | zgerbiak [ sob črc 01, 2006 6:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Daco som skusal a na nic som neprisiel ![]() Netusim ako na to. Keby je tam nejaky medziclanok, nejaky obrazok, logo, alebo len nejakej farby pozadie, ale pohyblivy obraz na pohyblvi obraz neviem ![]() |
Autor: | batwin [ sob črc 01, 2006 8:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
![]() ![]() |
Autor: | jm [ úte črc 04, 2006 10:32 am ] |
Předmět příspěvku: | |
ja sem to resil uz tim prechodem do cerny a zase zpet. jinak by to bylo nechutne slozity. muzes jeste pouzit multiwiev a nazvetsovat jeden obraz prez druhej s nejakym prechodem do barvy, nebo neco. tzn. mel bys 2 obrazy vedle sebe s tim ze jeden nejdriv o nulove X nebo Y ose a ten by se zvetsoval prez ten podtim + efekt. |
Autor: | Zealot [ úte črc 04, 2006 12:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "plynuly prechod kamery" |
batwin píše: jo jeste jedna poznamka to intro by bylo renderovany v realnym case ne jako video
![]() Mas namysli napriklad neco jako u Warcraftu 3, kdyz zacina naka mise v kampani tak takovy to intro k te misi ? ![]() |
Autor: | mad_eye [ stř črc 05, 2006 2:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "plynuly prechod kamery" |
Pokud jsem to pochopil spravne tak se jedna o enginem renderovanou cut-scene. V soucasne verzi GE by to slo jen horko tezko(jestli vubec). Ale dal by se napsat plugin. Mozna se na to mrknu. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |