blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Bump mapy v exe
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=3137
Stránka 11

Autor:  Johny.D [ sob črc 01, 2006 12:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Bump mapy v exe

Zajímalo by mě jesli vám jedou v exe bump a normálové mapy protože mě se nezobrazí, zkoušel jsem k tomu dát i nějáké jiné knihovny ale pořád se mě to nepodařilo zprovoznit. Dík za každou radu :D
PS: zkoušel jsem ze z 2.41 i 2.42 rc

Autor:  jm [ úte črc 04, 2006 10:28 am ]
Předmět příspěvku: 

jo bezelo mi to. musis si udelat short cut a pridat do nej aby engine pouzival
Kód:
blender_material 1


nejsem si jistej presnosti ty syntaxe, skoukni jeste elysiun.
myslim ze sem to tady nekde uz psal.

Autor:  Johny.D [ úte črc 04, 2006 9:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

dík za odpovÄ›Ä

Autor:  Johny.D [ stř črc 05, 2006 7:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem to zkusil a asi jsem něco zdupal můžeš mě prosím říct jak se tvoří short cut protože jsem lama a nevím to :D dík

Přílohy:
nevim.JPG
nevim.JPG [ 74.27 KiB | Zobrazeno 1694 krát ]

Autor:  jm [ čtv črc 06, 2006 10:51 am ]
Předmět příspěvku: 

stah sem si posledni rc3 a dema k tomu z
http://continuousphysics.com/Bullet/php ... .php?t=336

otevrel example s bump muppingem sejvnul jako exe a spustil bez zadnych pridavku. proste to bezi s bump mappingem.

nic sem v tom filu nemenil.
to s tim prefixem bylo ve stare verzi. nejspis :wink:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/