blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
"blba"aplha textura http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=3119 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | freekill [ pon čer 26, 2006 7:09 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | "blba"aplha textura | ||
Hej cauky lidi, mam takovy problem s alpha texturou. Kdyz ji namapuju na okno s pruhlednosti , tak to vytvori takovy tentononc, no nedokazu to popsat tak prilozim screen snad to pochopite!!
|
Autor: | kracho [ pon čer 26, 2006 7:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zdar, no bud to mas zle namapovane (cely face mas v oblasti priehladneho okna), alebo mas zle otocenu normalu, bud ju otoc (flip normal v edit menu) alebo nastav twoo sided vo face mode (ak tam bude i ine okno, alebo ak sa bude dat ist do domu). |
Autor: | zgerbiak [ pon čer 26, 2006 7:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemas na jednom objekte dve rozne texturi? Neviem ci to na to v plyva, ale mne to robilo problemi. myslim ze to nebude normalou, pretoze ak dobre vidim, ta stena tam je vidno, ibaze ta teztura co je za nou ju prebija... povedal by som ze ma vyssiu prioritu, ale to by som sa zle vyjadril, pretoze tu sa nikde nieco take nenastavuje ![]() Ak to mas dve tyexturi, tak to daj do jednej. |
Autor: | freekill [ pon čer 26, 2006 8:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No dovnitr se bude dat jit...Mam tam 3 textury v 1 objektu. Jedna je strecha, druha kantyna vevnitr, a treti je to okno steny a dvere.(ta strecha musi byt jedna textura to by nijak neslo) |
Autor: | Ash [ úte čer 27, 2006 9:54 am ] |
Předmět příspěvku: | |
celý problém je v tom, že v materiáli meshe nie je zakliknuté ZTransp. Toto tlačítko spôsobuje, že fejsy s alpha textúrou sú utriedené a vykresľované od najvzdialenejšieho po najbližší. Ak fejsy nie sú utriedené, vzniká práve takýto efekt - vzdialenejší fejs sa vykreslí pred bližším. |
Autor: | freekill [ úte čer 27, 2006 11:48 am ] |
Předmět příspěvku: | |
HEJ DIKES!!Jeste newim ejstli to s timZTransp faka protoze jsem na skolnich kompech, takze az prijdu domu hned to okoštím!! ![]() |
Autor: | batwin [ ned črc 16, 2006 11:12 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
mam asi podobnej problem jenomze je to strom a na tech listech a vetvich se docela spatne rozpoznava jestli je neco spatne ale pride mi to divny,a mylsim ze to vipada stejne s vypnutym ZTransp a zapnutym ZTransp
|
Autor: | zgerbiak [ ned črc 16, 2006 11:46 am ] |
Předmět příspěvku: | |
A preco to robis cez viac objektou? Ja som to dal do jedneho a uz to nerobi. ![]() |
Autor: | batwin [ pon črc 17, 2006 8:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kdyz to dam do jednoho objektu tak to vipada jeste divnejc,polygony sebou navzajem dost divne problikavaj,ale asi to vyresim tak,ze kazdou "pulku" udelam zvlast,aby se nic neprotinalo,snad to bude funguovat normalne |
Autor: | peto53 [ pon črc 24, 2006 12:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dakujem toto robilo aj mne ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |