blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Odpor vzduchu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=3079 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jirka RCK [ úte čer 13, 2006 6:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | Odpor vzduchu |
Nevíte prosím někdo, jestli se dá nastavit odpor vzduchu (setrvačnost) individuálně pro osy x, y a z??? Díky za odpověď |
Autor: | zgerbiak [ úte čer 13, 2006 6:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pre x,y,z lokalnych osi, alebo globalnych? ak lokalnych tak to najdes v logic buttons, objekt musi byt actor, dymanicky, a je to pod tlacitko anisotropic. 0 = ziadne trenie, 1 max. trenie (ak si dobre pametam) ak globalnych, tak na to by sa slo asi cez python |
Autor: | Jirka RCK [ úte čer 13, 2006 7:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Já sem si to myslel... Tisíceré díky!!! |
Autor: | Jirka RCK [ úte srp 29, 2006 5:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo nulové setrvačnosti myslím dosáhneš tak, že použiješ actulator DLoc. |
Autor: | Jirka RCK [ stř srp 30, 2006 9:33 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo vlastně, u actulatoru Dloc možná nefunguje kolize. Máš zaplý actor a dinamic? Zkus to. A nebo ještě zkus anisotropic nechat napokoju a nastav Damp (odpor všema směrama) a RotDamp (odpor všema směrama pro rotaci) na 0.99 A Actulator dej normálně Force pro pohyb a DRot pro rotaci. Tak mám udělanou chůzi a zdá se to celkem dobrý... |
Autor: | zgerbiak [ stř srp 30, 2006 4:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ono to je stale na tom istom mieste, v edit buttons, ibaze to tam je ked mas objekt vo face mode(stlac "F" v 3D okne). |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |