blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Odpor vzduchu
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=3079
Stránka 11

Autor:  Jirka RCK [ úte čer 13, 2006 6:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Odpor vzduchu

Nevíte prosím někdo, jestli se dá nastavit odpor vzduchu (setrvačnost) individuálně pro osy x, y a z??? Díky za odpověď

Autor:  zgerbiak [ úte čer 13, 2006 6:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pre x,y,z lokalnych osi, alebo globalnych?

ak lokalnych tak to najdes v logic buttons, objekt musi byt actor, dymanicky, a je to pod tlacitko anisotropic. 0 = ziadne trenie, 1 max. trenie

(ak si dobre pametam)

ak globalnych, tak na to by sa slo asi cez python

Autor:  Jirka RCK [ úte čer 13, 2006 7:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

Já sem si to myslel... Tisíceré díky!!!

Autor:  Jirka RCK [ úte srp 29, 2006 5:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jo nulové setrvačnosti myslím dosáhneš tak, že použiješ actulator DLoc.

Autor:  Jirka RCK [ stř srp 30, 2006 9:33 am ]
Předmět příspěvku: 

Jo vlastně, u actulatoru Dloc možná nefunguje kolize. Máš zaplý actor a dinamic? Zkus to. A nebo ještě zkus anisotropic nechat napokoju a nastav Damp (odpor všema směrama) a RotDamp (odpor všema směrama pro rotaci) na 0.99 A Actulator dej normálně Force pro pohyb a DRot pro rotaci. Tak mám udělanou chůzi a zdá se to celkem dobrý...

Autor:  zgerbiak [ stř srp 30, 2006 4:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ono to je stale na tom istom mieste, v edit buttons, ibaze to tam je ked mas objekt vo face mode(stlac "F" v 3D okne).

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/