blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

stíny v game enginu
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=278
Stránka 11

Autor:  svita [ pon srp 30, 2004 7:57 pm ]
Předmět příspěvku:  stíny v game enginu

Jak mám nastavit v GE aby nÄ›jaký objekt vrhal stíny. Koukal jsem se na tutorial na 3dscenÄ› a už vím jak mám nastavit výpoÄ

Autor:  Ash [ pon srp 30, 2004 9:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pre herný objekt (pohybujúci sa) je návod v tomto tutoriáli na konci. Tiene statických objektov je najlepšie urobiť pomocou farieb vrcholov alebo textúr.

Autor:  Ragnos [ pon srp 30, 2004 9:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ash píše:
Pre herný objekt (pohybujúci sa) je návod v tomto tutoriáli na konci. Tiene statických objektov je najlepšie urobiť pomocou farieb vrcholov alebo textúr.


Tak tomu říkam dobrá finta ! :)

Autor:  jm [ pon srp 30, 2004 9:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

no spis jedine zatim mozne reseni :(

jm

Autor:  svita [ úte srp 31, 2004 8:31 am ]
Předmět příspěvku: 

díky moc

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/