blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Spustenie hier na počítači bez pythonu
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=274
Stránka 11

Autor:  Ash [ pon srp 30, 2004 1:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Spustenie hier na počítači bez pythonu

Viackrát (JM a Milikiller) sa tu vyskytli otázky, ako distribuovať hry bežiace v BlenderPlayeri, aby fungovali aj na počítačoch, ktoré nemajú nainštalovaný Python.

1. Treba pribaliť fmod.dll a python23.dll (v prípade, že ide o Publisher 2.25, tak python20.dll).

2. Pripraviť si testovací bat súbor, ktorý pred spustením blenderPlayera vymaže premennú PYTHONPATH. Príklad (súbor start.bat):
set PYTHONPATH=""
"BlenderDynPlayer.exe" -c gametest.blend

3. Spustiť hru pomocou start.bat a overiť, či funguje.

4. Ak nefunguje, skontrolovať konzolu a zistiť, ktorý modul nebol dostupný. Skopírovať tento modul z adresára lib pythonu do adresára hry.

5. Ak hra funguje bez chybových oznamov, koniec, inak pokračovať krokom 3.

Samozrejme je rýchlejšie skopírovať všetky moduly z adresára lib pythonu, ale to je naozaj spústa z 90% zbytočných súborov, ktoré v aplikácii len zaberajú miesto.

Po vykonaní tohto postupu by hra mala byť spustiteľná na ľubovoľnom dostatočne výkonnom počítači bez ohľadu na to, či je na ňom nainštalovaný Python alebo nie.

Autor:  Ragnos [ pon srp 30, 2004 4:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

Dotaz:Lze nějak spustit hru naprogramovanou v Pythonu s pomocí knihoven Pygame nutnosti instalace celého Pythonu? Vím že je Python interpretovací jazyk, a proto se ptám jestli se to nedá nějak obejít. Mám takové tušení že jsem nedávno o tom něco slyšel, že by to mělo jít, ale víc opravdu nevím.

Autor:  jm [ pon srp 30, 2004 5:26 pm ]
Předmět příspěvku: 

kdysi sem si stahnul KIKI takova hra uz sem o ni psal, delana pod pythonem a opengl a ten clovek k tomu prikladal nejaky knihovny ale pokud si chtel si tu hru zahrat tak sis musel nainstalovat python.
jestli je to fakt nutnost to nevim, myslim ze reseni je to co napsal ASh vyskouset co hra potrebuje a to k tomu pribalit, jenze pak musis resit veci kolem licenci pythonu, tazke nejjednodussi cesta je nechat lidi nainstalovat python, a nemusej se ani prdet s promennyma. nebo prilozit licenci pythonu a udelat to co psal ash(sem se trosku do toho zamotal, alel to je u me normal).


jm

Autor:  Ragnos [ pon srp 30, 2004 5:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

jm píše:
kdysi sem si stahnul KIKI takova hra uz sem o ni psal, delana pod pythonem a opengl a ten clovek k tomu prikladal nejaky knihovny ale pokud si chtel si tu hru zahrat tak sis musel nainstalovat python.
jestli je to fakt nutnost to nevim, myslim ze reseni je to co napsal ASh vyskouset co hra potrebuje a to k tomu pribalit, jenze pak musis resit veci kolem licenci pythonu, tazke nejjednodussi cesta je nechat lidi nainstalovat python, a nemusej se ani prdet s promennyma. nebo prilozit licenci pythonu a udelat to co psal ash(sem se trosku do toho zamotal, alel to je u me normal).


jm

Tuším že se ta aplikace na "kompilování" nebo spíše balení knihoven a vytvoření výsledného exe souboru jmenovala PyExe nebo PyExe2, ale mám mizernou paměť takže se můžu mýlit.

Autor:  jm [ pon srp 30, 2004 5:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

taky mam mizernou pamet :wink: tak nejak se to jmenovalo.

jm

Autor:  Ragnos [ stř zář 01, 2004 10:39 am ]
Předmět příspěvku: 

jm píše:
taky mam mizernou pamet :wink: tak nejak se to jmenovalo.

jm

Naše paměť není zase tak hrozná tady je odkaz na to py2exe
http://starship.python.net/crew/theller/py2exe/

Autor:  jm [ pát zář 10, 2004 6:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

dik ASHi,
pravce sem tvoji radu uspesne aplikoval :D

jm

Autor:  jm [ pát zář 10, 2004 8:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

mimochodem, netusite jak resit prilozeni pythonovskejch modulu k blend filu, prez py2exe?

asi to nepujde, protoze pak by blenderPlayer nedokazal otevrit ten blend. taky by mozna slo nejak prilozit potrebne moduly k blenderplayeru, nebo do. vzhledem k tomu, ze je to open source tak by to nemel bejt problem.

no jen tak uvazuju jak mit co nejjednodussi-nejneprehlednejsi strukturu.

vlastne nechapu proc nemit plnou podporu pythonu v playeru(no chapu, bylo by to zbytecne velky) ale znat moznost a pak ji jeste umet zprovoznit jak pribalit do blenderplayeru, resp: blenderdynplayeru potrebne moduly by bylo fajn :xmas:

jm

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/