blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Diakritika v GameBlenderi http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=231 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Ash [ pát srp 20, 2004 12:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | Diakritika v GameBlenderi |
Toto je len odpoveď bez otázky (tá bola položená na inom fóre). Publikoval som skript a tutoriál na zabezpečenie zobrazenia znakov s diakritikou (mäkčene, dĺžne; česky háčky, čárky, kroužky) v GameBlenderi na http://ashsid.szm.sk/textDiakrit.htm |
Autor: | MiliKiller [ pon lis 29, 2004 5:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejni jednodužšà než to Å™eÅ¡it pÅ™ez python (StejnÄ› mi to bez knihovny unicode nechodÃ) udÄ›lat si novou texturu fontu a proházet v nà znaky??? VÃm že ti ti nechodilo, ale mÄ› to Å¡lape bez problémů Download examplu http://milisoft.czweb.org/odpad/diakritika.blend Download fontu : http://milisoft.czweb.org/odpad/Mujtext.tga Download original fontu : http://milisoft.czweb.org/odpad/courbd.tga (jinak nevÃte kde je jaké pÃsmeno!!!) |
Autor: | Ash [ pon lis 29, 2004 6:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
MiliKiller, tvoje riešenie má problém v tom, že tam nie sú všetky znaky s diakritikou (chýbajú minimálne všetky veľké písmená a ani malé nie sú všetky), a druhá vada je v tom, že tam takisto chýbajú znaky, ktoré boli pôvodne na miestach, kam si dal znaky s diakritikou. Navyše je problémom prekódovanie znakov - pri písaní textu si musíš pamätať, čo máš namiesto ktorého znaku napísať. Moje riešenie nemá ani jeden z týchto nedostatkov. |
Autor: | MiliKiller [ pon lis 29, 2004 6:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
SouhlasÃm že tvé je efektivnÄ›jÅ¡Ã,ale mÄ› nechodÃ! ZkouÅ¡el jsem ten tvůj exampl a mÃsto diakritiky tam mam @@@@ Bohužel,ZkusÃm se na to eÅ¡tÄ› juknout! Bude tam problém s unicode! Tak už nÄ›co vÃm. Nechodà to v 2.25 v 2.35 to beha fajn. Jak to dostanu do 2.25??? |
Autor: | Ash [ úte lis 30, 2004 10:11 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Otestoval som to na 2.25 a nefunguje to. Zdá sa, že Publisher 2.25 podporuje len znaky v rozsahu kódov 32 - 127. Takže tam je to tvoje asi jediné riešenie. |
Autor: | MiliKiller [ úte lis 30, 2004 6:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak dÃky za spolupráci! Jo a jen tak mezi Å™eÄ |
Autor: | Ash [ úte lis 30, 2004 7:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nepoteším ťa, žiadna verzia Blenderu neumožňuje pridávať vrcholy do meshe v hernom engine. Sám som nedávno robil jednu vec s pridávaním vrcholov, ale celá finta bola v tom, že som všetky vrcholy meshe vytvoril v Blenderi mimo enginu, zoskupil ich dokopy (aby ich nebolo vidieť) a v engine som len nastavoval ich pozície. Ako herný engine GameBlender ujde, ale chcieť z neho spraviť level editor, to už je asi príliš... |
Autor: | MiliKiller [ úte lis 30, 2004 9:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No jsem jiného názoru! PÅ™ed asi rokem jsem udÄ›al kompletnà level editor na závodnà hru (PÅ™edem pÅ™ipravený meshe) a chodil docela dobÅ™e, teÄ |
Autor: | Ash [ stř pro 01, 2004 11:13 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak veľa šťastia s tým editorom. Python som sa učil z online manuálu Pythonu, z dokumentácie API Blenderu a z pár tutoriálov. Knihy si nekupujem, je to drahé a časom strácajú aktuálnosť. |
Autor: | MiliKiller [ stř pro 01, 2004 8:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Moc dÃky. Koukal jsem na tu tovu hru Perestrojka. Bypadá dost dobÅ™e,akorát v 2.25 házà chyby (Dost chyb) Ale i tak tvoje scripty jsou hodnÄ› moc dokonalý! (Asi nejlepÅ¡Ã co jsem kdy videl) Tak se chci taky naucit python, je to mocný nástroj, nejen v blenderu. NÄ›co málo umÃm ale nevÃm jak oÅ¡etÅ™ovat chyby. nikde jsem nenaÅ¡el výpis chybovejch stavů. Existuje nÄ›jaký Å™eÅ¡enà fungujÃcà vÅ¡ude stejnÄ›??? Try: Except: ???? NevÃm použÃvám to na promÄ›ný,ale tÅ™eba na otevÅ™enà souboru jsem to nezkouÅ¡el. |
Autor: | jm [ stř pro 01, 2004 8:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Kód: try:
neco except: AttributeError # IndexError, SyntaxError, .. tohle myslis? jm |
Autor: | MiliKiller [ stř pro 01, 2004 9:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No asi tak nějak |
Autor: | Ash [ pát pro 07, 2007 10:40 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Oživujem túto starú diskusiu - updatoval som starý nástroj pre výrobu fontupre GameBlender s diakritikou tak, aby fungoval aj na aktuálnej verzii Blenderu. |
Autor: | Ash [ pát led 11, 2008 12:10 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Novinka - nástroj na generovanie bitmapového fontu priamo v Blenderi na jeden klik + kopa pokročilých čŕt. |
Autor: | MiliKiller [ pon úno 04, 2008 3:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jsi borec smekam |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |