blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Diakritika v GameBlenderi
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=231
Stránka 12

Autor:  Ash [ pát srp 20, 2004 12:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Diakritika v GameBlenderi

Toto je len odpoveď bez otázky (tá bola položená na inom fóre). Publikoval som skript a tutoriál na zabezpečenie zobrazenia znakov s diakritikou (mäkčene, dĺžne; česky háčky, čárky, kroužky) v GameBlenderi na http://ashsid.szm.sk/textDiakrit.htm

Autor:  MiliKiller [ pon lis 29, 2004 5:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nejni jednodužší než to řešit přez python (Stejně mi to bez knihovny unicode nechodí) udělat si novou texturu fontu a proházet v ní znaky???
Vím že ti ti nechodilo, ale mě to šlape bez problémů

Download examplu http://milisoft.czweb.org/odpad/diakritika.blend

Download fontu : http://milisoft.czweb.org/odpad/Mujtext.tga

Download original fontu : http://milisoft.czweb.org/odpad/courbd.tga (jinak nevíte kde je jaké písmeno!!!)

Autor:  Ash [ pon lis 29, 2004 6:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

MiliKiller,

tvoje riešenie má problém v tom, že tam nie sú všetky znaky s diakritikou (chýbajú minimálne všetky veľké písmená a ani malé nie sú všetky), a druhá vada je v tom, že tam takisto chýbajú znaky, ktoré boli pôvodne na miestach, kam si dal znaky s diakritikou.
Navyše je problémom prekódovanie znakov - pri písaní textu si musíš pamätať, čo máš namiesto ktorého znaku napísať.

Moje riešenie nemá ani jeden z týchto nedostatkov.

Autor:  MiliKiller [ pon lis 29, 2004 6:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

Souhlasím že tvé je efektivnější,ale mě nechodí!
Zkoušel jsem ten tvůj exampl a místo diakritiky tam mam @@@@
Bohužel,Zkusím se na to eště juknout! Bude tam problém s unicode!

Tak už něco vím. Nechodí to v 2.25 v 2.35 to beha fajn. Jak to dostanu do 2.25???

Autor:  Ash [ úte lis 30, 2004 10:11 am ]
Předmět příspěvku: 

Otestoval som to na 2.25 a nefunguje to. Zdá sa, že Publisher 2.25 podporuje len znaky v rozsahu kódov 32 - 127. Takže tam je to tvoje asi jediné riešenie.

Autor:  MiliKiller [ úte lis 30, 2004 6:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

No tak díky za spolupráci! :)

Jo a jen tak mezi Å™eÄ

Autor:  Ash [ úte lis 30, 2004 7:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nepoteším ťa, žiadna verzia Blenderu neumožňuje pridávať vrcholy do meshe v hernom engine. Sám som nedávno robil jednu vec s pridávaním vrcholov, ale celá finta bola v tom, že som všetky vrcholy meshe vytvoril v Blenderi mimo enginu, zoskupil ich dokopy (aby ich nebolo vidieť) a v engine som len nastavoval ich pozície.

Ako herný engine GameBlender ujde, ale chcieť z neho spraviť level editor, to už je asi príliš...

Autor:  MiliKiller [ úte lis 30, 2004 9:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

No jsem jiného názoru! PÅ™ed asi rokem jsem udÄ›al kompletní level editor na závodní hru (PÅ™edem pÅ™ipravený meshe) a chodil docela dobÅ™e, teÄ

Autor:  Ash [ stř pro 01, 2004 11:13 am ]
Předmět příspěvku: 

Tak veľa šťastia s tým editorom.

Python som sa učil z online manuálu Pythonu, z dokumentácie API Blenderu a z pár tutoriálov. Knihy si nekupujem, je to drahé a časom strácajú aktuálnosť.

Autor:  MiliKiller [ stř pro 01, 2004 8:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Moc díky. Koukal jsem na tu tovu hru Perestrojka. Bypadá dost dobře,akorát v 2.25 hází chyby (Dost chyb) Ale i tak tvoje scripty jsou hodně moc dokonalý! (Asi nejlepší co jsem kdy videl) Tak se chci taky naucit python, je to mocný nástroj, nejen v blenderu. Něco málo umím ale nevím jak ošetřovat chyby. nikde jsem nenašel výpis chybovejch stavů. Existuje nějaký řešení fungující všude stejně???

Try:
Except:

????


Nevím používám to na proměný,ale třeba na otevření souboru jsem to nezkoušel.

Autor:  jm [ stř pro 01, 2004 8:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kód:
try:
  neco
except:
  AttributeError # IndexError, SyntaxError, ..


tohle myslis?
jm

Autor:  MiliKiller [ stř pro 01, 2004 9:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

No asi tak nějak :)

Autor:  Ash [ pát pro 07, 2007 10:40 am ]
Předmět příspěvku: 

Oživujem túto starú diskusiu - updatoval som starý nástroj pre výrobu fontupre GameBlender s diakritikou tak, aby fungoval aj na aktuálnej verzii Blenderu.

Autor:  Ash [ pát led 11, 2008 12:10 am ]
Předmět příspěvku: 

Novinka - nástroj na generovanie bitmapového fontu priamo v Blenderi na jeden klik + kopa pokročilých čŕt.

Autor:  MiliKiller [ pon úno 04, 2008 3:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jsi borec :) smekam

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/