blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
problém s camerou http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=2094 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | lukas [ sob pro 17, 2005 1:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | problém s camerou |
I need help. mám velkej problém mám udělanou scénu s hrou a když se na ni kouknu třeba ze zhora num7 nebo ze předu num1 tak je všechno OK a je všechno vidět.Ale když na tu scenu kouknu přes kameru tak některý objekty zmizej.fakt si stim nevim rady ![]() ![]() ![]() |
Autor: | zgerbiak [ sob pro 17, 2005 2:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi tam máš na kamere nastavenú veľkú vzdialenosť odkadial začína vidieť. myslim že sa to volá "clip sta" nastav to na najmenšie... Neviem či to bude tým lebo som to nestiahol... |
Autor: | lukas [ sob pro 17, 2005 2:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dobrý dÃky už to fachá ![]() |
Autor: | Yves [ ned úno 19, 2006 5:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Potreboval bych pomoct,mam podobny problem:kdyz spustim hru(PKEY) tak se mi v pohledu kamerou vetsina objektu nezobrazuji ale kdyz si dam pohled z pudorysu(num.7) tak treba videt jsou.A pritom mam nastavenou clip sta aj clip end dobre.Tak nevim.Mate nejake tipy cim by to mohlo byt? Predem diky za pripadne odpovedi ![]() |
Autor: | zgerbiak [ ned úno 19, 2006 6:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to netusim.... ![]() Skus sem hodit .blend...nemusis cele, staci kamera a par objektou... |
Autor: | zgerbiak [ pon úno 20, 2006 5:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jj..uz som na to prisiel. aspon myslim.. skus stlacit alt+s > clear size... mne to pomohlo... Ale to v pripade ak si menil velkost kamery... |
Autor: | jm [ úte úno 21, 2006 12:24 am ] |
Předmět příspěvku: | |
nejsem si jistej jestli je to porad stejnej bug, ale je to mozna tim ze mas vybranou kameru. pokud vybers nejakej jinej objekt a zmacknes p tak to pobezi. jm |
Autor: | Yves [ úte úno 21, 2006 6:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zgerbiak píše: jj..uz som na to prisiel. aspon myslim.. skus stlacit alt+s > clear size... mne to pomohlo... Ale to v pripade ak si menil velkost kamery...
Tak clear size mi nepomohlo,jeste vyzkousim to co radi jm.Kazdopadne diky. Jeste takovy napad:nemusi byt vsechny fejsi Twoside,aby byli videt?Zkousim fejsi nastavit jako Twoside ale nejsem si jisty zda to ma vliv. |
Autor: | jm [ stř úno 22, 2006 12:56 am ] |
Předmět příspěvku: | |
two side ma smysl jen ve chvili pokud chces videt obe strany fejsu. idealni priklad je strom a listy. nebudes prece texturovat obe strany listu das proste twosides. jm |
Autor: | Yves [ stř bře 01, 2006 1:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak uz sem to konecne jakztakz vyresil.Samotne Clear Size kamery nepomohlo,ale bylo taky potreba.Hlavne mi pomohlo prepocitani normal ven : ctrl+n.Jeste sem misto Opaque nastavil Add.Proceduralni textury se pri spusteni hry docela zobrazuji dobre az na to ze terba textura dreva postrada ty letokruhy,je to jakoby slite. Nevite jak by se to dalo nastavit ? Nejvetsi problem ale mam s bitmapovyma texturama,ty se nezobrazuji vubec,jen nejaka zakladni barva.Kdyz sem nastavil ve face modu vsem fejsum tlacitko Tex(ktere vykresluje fejsy s texturou) a take tlacitko Text(ktere povoluje bitmapove textury), tak se mi stal dany objekt pruhlednym(treba stena).Nemate nejake tipy cim by to mohlo byt? Diky moc |
Autor: | jm [ stř bře 01, 2006 11:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pruhlednej muze objekt bejt; a. add nebo alfa kanal nastavenej na fejs b. material objektu(blender materials) c. alfa kanal v ipo IPO, zapnute obcolor |
Autor: | Yves [ stř bře 22, 2006 10:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | Natoceni normál |
Mam prosim jeste jeden problem,ten se tyka natoceni normal.Kdyz dam ctrl+n tak nasmeruju vsechny normaly objektu tak aby smerovali ven. Ale ja bych potreboval mit natoceni normal u nekterych fejsu jine(treba na druhou stranu,aby se mi ocitali kolize).Jde to nejak udelat?Ja sem na nic neprisel. Diky moc za pripadne odpovedi |
Autor: | AD [ stř bře 22, 2006 10:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nevím, jestli to je i pro GB, ale v editačním režimu zvolíš příslušné face, stiskneš mezeru ...najedeš do edit....zvolíš normal ...a vybereš, jestli je chceš dovniř, nebo ven... ![]() |
Autor: | zgerbiak [ čtv bře 23, 2006 5:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Alebo si oznacis facy stlacis W a das Flip normals ![]() |
Autor: | Yves [ čtv bře 23, 2006 9:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zgerbiak píše: Alebo si oznacis facy stlacis W a das Flip normals
![]() Jo to bylo ono.Diky moc ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |