blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

textura pro hru
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=1058
Stránka 11

Autor:  Ash [ čtv kvě 05, 2005 1:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

GameBlender má reflexné mapovanie textúr - nie je to reálne environment mapping, ale pre niektoré druhy použitia je to dostačujúce. Dá sa to nastaviť v okne UV/Image Editor, v menu Image - Realtime texture mapping - Reflection.

Autor:  iIN [ sob kvě 07, 2005 10:21 am ]
Předmět příspěvku: 

Ak je to statický prvok a nepotrebuješ odrážať nič dynamické, stačí si spraviť env. mapu prostredia a použiť ju ako reflexnú textúru.. Ak je prvok dynamický, alebo sa v ňom má odrážať niečo dynamické, bohužiaľ toto myslím GameBlender nepodporuje..

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/