blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
textura pro hru http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=1058 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ash [ čtv kvě 05, 2005 1:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
GameBlender má reflexné mapovanie textúr - nie je to reálne environment mapping, ale pre niektoré druhy použitia je to dostačujúce. Dá sa to nastaviť v okne UV/Image Editor, v menu Image - Realtime texture mapping - Reflection. |
Autor: | iIN [ sob kvě 07, 2005 10:21 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ak je to statický prvok a nepotrebuješ odrážať nič dynamické, stačí si spraviť env. mapu prostredia a použiť ju ako reflexnú textúru.. Ak je prvok dynamický, alebo sa v ňom má odrážať niečo dynamické, bohužiaľ toto myslím GameBlender nepodporuje.. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |