blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Poskodenie auta http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=5665 |
Stránka 2 z 3 |
Autor: | batwin [ stř bře 12, 2008 1:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
škoda, že je to tak náročný na výpočet...asi by se to dalo nějak víc využít jen velmi těžko...ale jinak je to fakt dobrý...i ty deformace nevypadaj vůbec špatně |
Autor: | Kapo [ stř bře 12, 2008 2:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
je to narocne na vypocet, to zgerbiakove (ale inak sa mi to pacilo, boo to pekne!), a to na youtube nesekalo, ci to bolo vyrenderovane ako animacia? lebo ak je to uspornejsie (teda ze nebude tolko sekat...) tak to by slo! |
Autor: | kracho [ stř bře 12, 2008 3:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja osobne by som ti doporucil dorobit hru bez nejakych suprovych vymozenosti ako je real time deforming, ak ti velmi zalezi na tom aby naraz nejak poznacil auto, skus to cez replace mesh, odpoj obcas blatnik, pridaj dym.... Inak sice mozno za par mesiacov prides na to ako tu deformaciu spravit, ale zabudnes akuze si to chcel robit hru. A opat to skonci v supliku. |
Autor: | Kapo [ stř bře 12, 2008 3:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dym...? no sak to je jak ten ohen, zase neviem kam z konopi...ale pokusim sa, nemusi byt dokonaly, ono to bude zrejme sekat aj bez toho |
Autor: | Kapo [ stř bře 12, 2008 4:11 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
pokusil som sa spravit ohen, ale furt to neni ono pls poradte co mam zlepsit, aby to slo nahodne, a aby to proste vyzeralo ako ohen??
|
Autor: | freekill [ stř bře 12, 2008 4:33 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Mrkni na todle.
|
Autor: | Kapo [ stř bře 12, 2008 4:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Kapo píše: ale sak samozrejme, ze v GE, zas taka lama nie som, ze by som o particles nevedel no teeeda...
ale aj tak, raz som videl demo a vyzeralo to absolutne realisticky, teraz neviem, ako mam ten ohen spravit mimochodom PRESNE toto som mal na mysli, pocuj, ten, kto to zrobil musel byt genius, ine slovo mi nenapadne, hrozne dik, uz tyzden to na googlu hladam a nic, btw kde si to zohnal...? |
Autor: | ppk [ sob čer 07, 2008 6:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zgerbiak píše: Ak mám pravdu povedať, tak ja som sa už kedisi dávno pokúšal o real time deformáciu.
Tu je výsledok: http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/defor ... acia.blend Je to len malo rozrobená verzia, deformácia sa počíta len po osi Z do mínusových hodnôt a nebere v úvahu tvar objektu ktorý doň narazil(automaticky guľa). Žerie to moc procák, a to sú len jednoduché výpočty. Ale myslím že keby sa to vypočítavalo čojaviem raz za sekundu, tak by to nebolo také zlé. pokračovať v tom by vyžadovalo prácu s maticami a to je pre mňa španielska dedina. Ja si myslím že najlepší spôsob na deformáciu je cez armaturu závislov na premennej. Objekty okolo auta by detekovali kolíziu, podla rýchlosti by sa určila veľlosť deformácie a to by sa už len previedlo do premennej. Môžeš sa naučiť C++ a skúsiť PhysX, nič lepšieho som nevidel. http://www.ageia.com/physx/videos.html http://youtube.com/watch?v=dviWZcphcIQ doufam ze nevytahuju moc stary vlakno... zgerbiak:trosku sem se ti v tom vrtal ted je to o kousicek rychlejsi deformuje se kolem XYZ stale to pocita jen s kouli a potrebuje to modul numeric... jo a kdyz bude tvrdost vic jak 1 objekt se bude zvetsovat ale to uz bylo v tom tvem skriptu http://ppk.hustej.net/deformacia_ppk_mod.blend |
Autor: | Kapo [ sob čer 07, 2008 9:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no mne sa tam nic nedeformuje spustam v 2.46, 2.45 a aj RC1, 2 a 3...proste spustim hru trochu zaswapuje ked sa dotknu gule povrchu ale nic sa nestane...este skusim v properties nastavit dajake vacsie hodnoty, uvidim... |
Autor: | Kapo [ sob čer 07, 2008 9:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no pozriem do konzoly a vidim, ze chce nejaky modul numeric...je to python script ktory mam dat do rovnakeho adresara. alebo je to kniznica, ktoru nemam? nenajdeny modul zo scriptu rtdeformXYZ_ppk_mod tam je v jednom riadku ze import Numerci as n...asi som lama, ale teraz otazka: ako to spojazdnit? P.S.: prave som zbadal vetu potrebuje modul numeric...asi zagooglim, ked nenajdem tak sa spytam |
Autor: | Kapo [ sob čer 07, 2008 10:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no nasiel som nejake numPy, ale vobec neviem jak to funguje dal som tvoj subor k suborom co som stiahol ale furt vypisuje chybu...konkretne ktory python subor je k behu potrebny? Nasiel som v adresari numeric.py tak som ho dal do takeho isteho adresara ako blend spustil hru a zase nejde...tak som ho nacital ako text do blendu, ale stale vypisuje chybu! tak som ho premenoval z numeric.py na Numeric.py ( v nadeji ze to pomoze) ale nepomohlo...co s tym mam robit pls help P.S.: numpy som stahoval odtialto: http://numpy.scipy.org/ neviem vobec ci stahujem numeric spravne, dufam ze hej, ale potrebujem vediet jak to rozchodit ako cely blend, ppk: vedel by si mi poradit pls? |
Autor: | zgerbiak [ ned čer 08, 2008 11:05 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Môžeš sem postnúť ten modul numeric? |
Autor: | Kapo [ ned čer 08, 2008 2:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
asi by to bolo super poslat ho sem do fora, alebo ho dakam uploadnut, na nete som ho nenasiel |
Autor: | zgerbiak [ ned čer 08, 2008 3:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak som to rozchodil v blendru 2.42 |
Autor: | ppk [ pon čer 09, 2008 2:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mumeric se stahuje tady http://sourceforge.net/project/showfile ... up_id=1369 je to potreba pro podporu array to je neco jako list jenomze vypocty se aplikuji na vsecky veci v tom poli a je to i rychlejsi ten vypocet nes kdyby se to pocitalo zvlast... pro windows je tam instALATOR numpy-1.1.0-win32-superpack-python2.5 a myslim ze je potreba mit i python tak sem se v tom jeste trochu vrtal a vysledek je ze deformace funguji i do +hodnot predtim to slo jen do - http://ppk.hustej.net/deformacia_ppk_mod.blend |
Stránka 2 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |