Ahoj. Niesom GameBlenderista ale myslim ze prisla chvila ked sa bez neho nezaobidem. Ak nahodou nemam pravdu tak mi kludne moze niekto ukazat iny sposob ako na to. Osobne si ale myslim ze to musim robit cez GE a cez tie veci ktore ani neviem napisat (actuator, controls, sensors....). :) Takze: Potrebujem naanimovat velke oko se spoustu klicami. :) (Nieco ako mali taky zvazok na hrade miestny). Animacia by mala vyzerat tak, ze spadne cely zvazok klucov na podlozku (samozrejme pri zachovani vsetkych fyzikalnych spravani). Potial by som to samozrejme zvladol jednoduchou klasikou cez GE. Potom ale! :) Ma nastat to ze jeden z tych klucov sa dvihne a pride blizsie ku kamere, s tym samozrejme ze zase musi vplyvat fyzicky na vsetky ostatne + kruzok tiez. Nakoniec po nejakej chvili sa kluc uvolni (od kamery kde bol vo vzduchu) a spadne opat na podlozku. Poradi mi niekto ako na to aby som naanimoval priblizujuci sa kluc so zachovanim vsetkych ostatnych fyzik?
Diky moc zatial. Dufam ze ste ma pochopili. :)
|