Právě je pát lis 22, 2024 10:07 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nefungující auto
PříspěvekNapsal: pon led 11, 2010 10:16 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
Mám jeden úproblém. vytvářím hru a měl jsem vizi, že každý level bude jedna nová scéna. v každé scéně chci mít na začátku stejné auto. v první scéně vše fungovalo dobře, alek dyž jsem vytvořil druhu, (zkopíroval jsem celou první) tak to auto nefungovalo. :cry:

pozn. auto je stažené z netu, je přes python. všiml jsem si, že když skopíruji scény, tak se u názvy pneumatik i auta přiřadí ".001". Myslím si, že je to důvod, proč to PYthon nepřečte, že mu tam prostě zavazí ty čísla za názvem. :?

Ptám se tedy - Jde tomu nák zabránit, nebo to nějak vyřešit? Případně použít 1model ve všech scénách?
Předem vám děkuji za odpověď, bez vaší pomoci to asi nebudu moci dodělat .... :emo04:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nefungující auto
PříspěvekNapsal: pon led 11, 2010 10:26 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
Jo tohle znám z 90% to bude problém v nějákym názvu ad už v logic bricks a nebo ve scriptu prostě se ti tam všude dalo .001 mrkni co pise konzole tak to zjistis


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nefungující auto
PříspěvekNapsal: pon led 11, 2010 10:50 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
No musim ta pochvalit, ze si na to prisiel. Normalne sa to riesi inak, ale ak sa nechces ucit python, a pouzijes tento sposob len teraz, da sa to odpustit. Skusil som prist na to, ako ti najefektivnejsie pomoct. Takze, v subore CarSetup.py si riadok 90-93 prepis nasledujucim kodom:

Kód:
x=GameLogic.getCurrentScene().getName()
prirad=x[-4]+x[-3]+x[-2]+x[-1]
   
   
   
# tire names
frontDriver    = "TireFD"+prirad  # front driver's tire
frontPassenger = "TireFP"+prirad  # front passenger's tire
rearDriver     = "TireRD"+prirad  # rear driver's tire
rearPassenger  = "TireRP"+prirad  # rear passenger's tire


Potom uz len nezabudni mat koncovku sceny rovnaku ako koncovku tych kopirovanych objektov v scene. Zistis to tym, ze kliknes napriklad na scena.005 a na auto a malo by mat koncovku tiez .005, ak ma napr. inu prepis koncovku v nazve sceny. Snad to je zrozumitelne, a bude to fungovat. Len potom moc nemen nazvy objektov, najma kolies.
PZOR nefunguje to na scene s nazvom "Scena", tu si tam ale nechaj, ale zacni pouzivat az Scena.001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nefungující auto
PříspěvekNapsal: pon led 11, 2010 11:12 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
A nebo jeslti v tom chceš mít ještě větší pořádek tak si udělej jeden blend ve kterym bude funkční auto a pak blend s okruhama To auto si tam pomocí "link" přidáš. Je to docela dobrý způsob abys v tom neměl chaos.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nefungující auto
PříspěvekNapsal: pon led 11, 2010 11:38 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Johny.D píše:
A nebo jeslti v tom chceš mít ještě větší pořádek tak si udělej jeden blend ve kterym bude funkční auto a pak blend s okruhama To auto si tam pomocí "link" přidáš. Je to docela dobrý způsob abys v tom neměl chaos.


To ale predsa nic neriesi, pretoze ak do novej sceny prida objekt so stejnym nazvom, stejne mu to tam prida .001 atd. Samozrejme prida mu aj skripty s koncovkou .001, ale uz mu to nepripise .001 vo vnutri skriptu, a je tam kde bol, akurat ze ma viac scriptov a viac prace s linkovanim vzdy 5 objektov a vzdy sa to sekne a nebude fungovat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nefungující auto
PříspěvekNapsal: úte led 12, 2010 1:22 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
Nejspíš jsi mě špatně pochopil.
Foret se ptal jak využít jeden model ve všech scénách.
tady je jednoduchá ukázka.


Přílohy:
test.rar [121.93 KiB]
61 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nefungující auto
PříspěvekNapsal: úte led 12, 2010 5:07 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
kracho: Ta změna skriptu nějak nepomáhá, asi je to špatně napsaný :( . Jsi si jistý, že mám nahradit 90-93 řádek?

Johny.D : nějak jsem nepochopil, co mám udělat?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nefungující auto
PříspěvekNapsal: úte led 12, 2010 9:50 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
No das nahoře "file" append or link - vybereš všechny součásti auta a dole místo append dáš link a doporučuju relative paths. tím se ti přidá do scény objekt z jiného blend souboru. Editovat ho můžeš jen v tom druhym blendu kde máš to auto.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nefungující auto
PříspěvekNapsal: stř led 13, 2010 12:19 am 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Johny.D píše:
Nejspíš jsi mě špatně pochopil.
Foret se ptal jak využít jeden model ve všech scénách.
tady je jednoduchá ukázka.


No ja som ta dobre pochopil, ale ty si uplne nepochopil co Foret chce. On chce aby mu fungovalo auto so vsetkymi skriptami na vehicle wrapper, ktore si stiahol a nerozumie skriptom. Tak som mu to upravil, aby to nemusel cele menit.

To Foret, pokial si s tym nic nemenil a je to to auto co myslim, tak ano, posielam ti ukazku. Skus si tam pridat full copy sceny a spust hru. Budes to mat ale tazke, ked ani hotovy kod nedokazes zakomponovat do ineho kodu. Kazdopadne demo vypada celkom komplexne, len to chcelo dlhsiu trat, drzim palce a tesim sa az to bude s tymi 12 levelmi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nefungující auto
PříspěvekNapsal: pát led 15, 2010 2:45 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
Pořád mi nejde zprovoznit to auto. Stáhnul sem ho odsud http://www.tutorialsforblender3d.com/Game_Engine/Vehicle/blend/VehicleFinished_249.blend Pokud byste byl někdo tak hodnej a upravil mi ten skript tak, aby to fungovalo, tak bych byl moc rád. Zkoušel sem to už nevim kolikrát a pořád to nefunguje... .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nefungující auto
PříspěvekNapsal: pát led 15, 2010 5:36 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Aha, sorry, ja som to pisal v rychlosti a zabudol som tam hodit prilohu...co nepovies :-D Takze uz ti to posielam.


Přílohy:
VehicleFinished_249.rar [420.11 KiB]
65 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nefungující auto
PříspěvekNapsal: pát led 15, 2010 5:53 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
jj, fakt mockrát díky, snad to už bude fungovat


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz