Zdravím.
Tak si hraju s Game Enginem a potřebuju poradit. Nevíte někdo, jak zjistit, jak velká výsledná síla působí na určitý objekt? Většinou to totiž ve hrách bývá tak, že když to do hráče moc tříská (třeba spadne z velké výšky nebo na něj působí dvě protichůdné tlakové síly), tak ho to zabije.
Já mám animované objekty, které jezdí tam a zpět, ale když se mezi ně dostane nějaký objekt, tak se fyzika samozřejmě zblázní a objekt vyletí obrovskou rychlostí neurčitým směrem. Potřeboval bych, aby byl takový objekt třeba vymazán ze hry, nebo aby se animace zastavila, aby se tohle nedělo.
U objektu KX_GameObject je funkce
getReactionForce(), ale ta funguje jen u Sumo (zastaralá fyzika, dá se zapnout v
Buttons Window >
Shading >
World buttons >
Mist, Stars, Physics) - u Bulletu vrací [0, 0, 0]. Dalo by se to zjistit nějak jinak?