obj=Gamelogic.getCurrentController().getOwner()
obj.setPosition([1,0,0])
tohle je skript pro lokaci objektu, zajímalo by mě jak udělat barvu, myslim, že by to mělo být podobné
>>> import colorsys
>>> colorsys.rgb_to_hsv(.3, .4, .2)
(0.25, 0.5, 0.4)
>>> colorsys.hsv_to_rgb(0.25, 0.5, 0.4)
(0.3, 0.4, 0.2)
tohle další je asi pro normalni render ale nějak to musi jit
import Blender
from Blender import Material, Object
def colorObject(objectName, colorName, r, g, b):
o = Object.Get(objectName)
mat = Material.New(colorName)
mat.setRGBCol( r/255, g/255, b/255);
o.setMaterials([mat])
o.colbits = 0x01
colorObject("R", "red", 255, 0, 0)
colorObject("G", "green", 0, 255, 0)
colorObject("B", "blue", 0, 0, 255)
# ... etc. ...
tohle jsem našel na strankach pythonu, jestli by to nějak pomohlo
http://docs.python.org/lib/module-colorsys.html díky.
http://oregonstate.edu/~dennisa/Blender/BPG/Color2.py
http://download.blender.org/documentati ... pting.html