Právě je pát lis 22, 2024 9:20 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2007 6:37 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Tady :wink:
Vyresil sem to trosku jednodusejc :twisted:


Přílohy:
objev_zmiz_freekill_uprava.rar [26.38 KiB]
87 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2007 7:50 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
freekill: moc dekuju :)

neni nekde nejakej vypis co znamena co a jak se kterej actuator a sensor pouzivaj? uz to dokazu opsat a pouzit ale nechapu presne proc to tak je :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2007 8:15 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
kdysi me napadlo udelat tutor na rozbor senzoru actuatoru a controllerů, asi se do toho pustím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 18, 2007 5:20 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
mam dalsi problem, chtel sem vlozit z tohohle souboru predmety s bump mapama, abych pak dal vlastni textury a bump mapy me fungovaly. jenomze to nefunguje, nevim cim to muze bejt. tenhle soubor je OK, ale kdyz to vsechno zkopiruju do jinyho blendu, tak to nefunguje :roll:

http://www.bescec.wz.cz/bumpmapy.zip


Naposledy upravil joxer dne čtv říj 18, 2007 5:23 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 18, 2007 5:21 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Zkopíroval si i ten skript na bump mapy?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 18, 2007 5:24 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
moc ten skript neumim pouzivat, ale koukal sem ze se vlozil jako textovej sobour, ale jak to pouzit jako skript si nejsem jistej


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 18, 2007 5:32 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Mno do logick bricks tomu objektu dat always a pak misto and dej pithon, actuator nemusis delat.
Cili Senzor Always--------------Controller python->bump


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 18, 2007 5:51 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
ted se mi to sice tak nejak zobrazuje ale neraguje to vubec na pohybujici se svetlo jako tady http://www.bescec.wz.cz/bumpmapy.zip
to je hrozny ja ten soubor mam a nedokazu pochopit proc to tak funguje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 18, 2007 6:11 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Mno ten blend cosi poslal mi funguje dobre, ale ten není tvuj ze :D ?
Posli blend se na to mrknu, musís mít nastaveny materialy a vsecko mozný, tak je moznost ze to funguje dobre jen tobe se zdá ze to neni ono.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 18, 2007 6:45 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
ten blend neni muj, muj sen je aby to tak vypadalo :lol:

udelal sem tenhle blend : http://www.bescec.wz.cz/bump_jox.zip

ted mi to tak nejak na svetlo reaguje ale zas nejde ta bump mapa, nejak se v tom ztracim :roll: (jinak ty textury sem pouzil z predchoziho blendu)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 18, 2007 6:55 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
používání bump map je sice super ale kdo nemá novej počítač tak s tvojí hry mít moc nebude.. větÅ¡ina starších karet nemá podporu fragment shaderů takže místo bump map uvidí jen modry textury... a taky je tady framerate kterej jde rapidně dolů


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 18, 2007 7:17 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
ja vim ja vim, ale stejne bych to rad umel, zkousel sem ten blend co neni muj a bezi mi paradne i na malo vykonnym pocitaci...

krome toho bumpu mam jeste problem se svetlama, svetlo mi ve hre nejak nefunguje, kdyz tam sou nebo kdyz je vsechny smazu tak je svetlo porad stejny, jediny na co mi svetla reagujou je specularita. obzvlast bych potreboval kdyz mam treba maly modry svetylko typu lamp aby svitilo na par veci okolo (otexturovanych), ale nedari se mi to vubec. pouzivam "use blender materials" . nejak nevim co s tim :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 18, 2007 8:00 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
Já materiály nepoužívám takže v tomhle ti tak neporadím, ale pokud je vypneÅ¡ a dáš na facu W-Light tak se ti aktivuje vertex light a bude se ti měnit jas vertexů podle polohy světla


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 19, 2007 12:01 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
kde se co nastavuje kdyz potrebuju aby se animace spustila jen jednou? rekneme ze kdyz se priblizim ke dverim tak se otevrou (spusteni ipo animace), pak dverma projdu a je to ok, ale kdyz se ke dverim vratim tak se ihned zavrou a znova se spusti ipo animace. jak mam nastavit objekty aby se dvere otevrely a uz zustaly otevreny porad?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 27, 2007 8:25 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Nasiel som ten Render Baking. Teraz som to skusal, no parada!!!
staci nejak rozumne rozlozit UV mapu, pridat texturu, staci prazdna. Stlacte ctrl + alt + b a vyberte nieco... napriklad full render. Je to nadupane :)
tu je link:
http://www.blender.org/development/rele ... er-baking/

k tym dveram, obmedz to premennov...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz