Právě je čtv bře 28, 2024 8:00 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Načtení EXE runtime zpět do blenderu
PříspěvekNapsal: pon kvě 02, 2011 11:57 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Zdravím. Je to cca rok co jsem dělal na jednom projektu a nějak jsem si zaštrachal .blend, jediné co mi zbylo je runtime kterou jsem posílal jako finální produkt.

Napadlo mne zkusit převést runtime zpět na .blend Prohledal jsem fóra a našel jeden šikovnej script. Dodělal jsem tomu pár drobností jako progressbar, blender menu na výběr souboru a pár dalších věcí.


Základem scriptu je hledání hlavičky souboru uvnitř blender runtime. Pro blender 2.49b je hlavička "BLENDER_v249REND"
Pokud chceme aby script chodil i pro jiné verze stačí hledat "BLENDER_v" a uložit do nového souboru hlavičku a vše za ní.
To je celé :) je to jednoduché a geniální !


Výsledek je zde :

Otevře to libovolný nezabalený runtime exe a vytvoří to stejnojmenný blend.


Přílohy:
Poznámka: blend testováno na 2.49b
exetoblend_fin.zip [39.45 KiB]
162 krát
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz