blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
CUBE - X (cELKOVO dOKONČENÝCH 65%) http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=7987 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | 1adamm115 [ ned pro 12, 2010 12:57 am ] | ||
Předmět příspěvku: | CUBE - X (cELKOVO dOKONČENÝCH 65%) | ||
UZAVREL SOM VŠETKY MOJE PREDOŠLÉ PROJEKTY... ZATIAL (NIČ NIEJE VŠAK ISTÉ) VYTVORIL SOM SI "TEMPLATE" HRY s JEDNODUCHYM KONCEPTOM A GRAFIKOU SYSTÉM HRY JE HOTOVÝ ASI TAK NA 95% (UŽ STAČÍ DOLADIŤ LEN NIEKTORÉ ASPEKTY) A KEDŽE TO BUDE ARKÁDA, JEDINÁ VEC ČO MI CHÝBA JE UROBIŤ LEVELY... ...PREDSTAVUJEM VÁM CUBE-X GAMEPLAY: http://www.youtube.com/watch?v=dxo7_qaQ3fM HRA BUDE MAŤ DVA HRATELNÉ MÓDY: -SINGLE PLEYER -DEATH MATCH ...DEATH MATCH JE OBSIAHNUTÝ V TOMTO DEME. BUDETE HRAT V MESTE ŠTVORCOVIÉHO PODORYSU, PRIČOM NA VÁS BUDÚ ÚTOČIŤ NEPRIATELIA ZO VŠETKÝCH STRÁN a DOKÁŽU BEZ PROBLÉMOV PRESKAKOVAT OKOLITÉ DOMY. NEPRIATELOV SÚ ZATIAL IBA 2 DRUHY A TO: -OBYČAJNÁ KRYCHLA/KOCKA, KTORÁ ÚTOČÍ Z BLÍZKA -KVÁDER, KTORÝ NA VÁS DOKÁŽE Z DIALKY STRIELAŤ DEMO NEMOŽETE PREHRAŤ ANI VYHRAŤ... DOWNLOAD: http://www.uloz.to/6929687/cube-x-deathmatch-zip TIP1: V HRE SU AJ ZVUKY A MNOU ZLOZENA "DYNAMICKA" HUDBA:) TAKŽE PRE LEPŠÍ ZÁŽITOK Z HRANIA SI ZAPNITE REPRÁKY TIP2: SKUSTE SI POČKAŤ KÝM SA VÁM NAZBIERA VIACEJ NEPRIATELOV, JE TO POTOM CELKOM SRANDA
|
Autor: | 6xx [ ned pro 12, 2010 10:45 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: CUBE - X (cELKOVO dOKONČENÝCH 65%) |
A co že to je? Z obrázku nic nevykoukám a ta změť znaků se vážně číst nedá. |
Autor: | CrocodilusCZ [ ned pro 12, 2010 11:50 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: CUBE - X (cELKOVO dOKONČENÝCH 65%) |
To jsi ukončil vývoj té hororové hry?To je dost škoda, mělo to budoucnost... Ohledně toho psaní, máš jen problém s klávesnicí, nebo používáš http://vypatlator.cz/ |
Autor: | 1adamm115 [ ned pro 12, 2010 12:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: CUBE - X (cELKOVO dOKONČENÝCH 65%) |
Ne nEpOuZiWaM WyPaTlAtOr xD SmUtNiIiIiIiIiIiM!!!!!!!!!!!! :(((((((((((((((((((( Co sa tyka tej horrorovej hry.. mozno sa k nej vratim ked bude blender zvladat viac, alebo to prerobim na inom engine (skoda ze mi nechce ist unreal.dev.kit) chapes, ono mi to uz potom dost sekalo ked tam bolo viac enemáčov a ja som chcel spravit hru v ktorej by sa dalo likvidovat vela nepriatelov :D:D tak je tu CUBE-X:D tak vyskusajte plis... prave idem makat na prvom leveli..;) |
Autor: | CrocodilusCZ [ ned pro 12, 2010 1:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: CUBE - X (cELKOVO dOKONČENÝCH 65%) |
Tak to mě mrzí, že vývoj ztroskotal na HW a softwarové vybavenosti. Nemyslel jsem to zle, jen to podle mne mělo budoucnost. Těším se na další Tvoje projekty EDIT: Cube funguje, jde chodit, střílet. Moc nic na tom není k dalšímu hodnocení. |
Autor: | zgerbiak [ ned pro 12, 2010 8:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: CUBE - X (cELKOVO dOKONČENÝCH 65%) |
Mne sa to páči. Spracovanie grafika zvuky. Dúfam že grafiku nebudeš meniť. Jediná vec ktorá sa mi nepáči je, že nestačíš zastreliť toľko protivníkov koľko sa ich vyrobí. Chce to účinnejšiu zbraň/e. Chcelo by to viac energy pointov, a tiež healt point :) a trochu rozmanitejší level, takto behám len v dvoch osiach. |
Autor: | 1adamm115 [ ned pro 12, 2010 9:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: CUBE - X (cELKOVO dOKONČENÝCH 65%) |
dakujem za pozitivny komentar zgerbiak:D nemusis sa bat:D uz nemam v plane ziadne uzasne graficke efekty a uzasne modely.. vsetko sa bude tocit okolo geometrickych utvarov:D tento raz som vsadil na hratelnost;) a mam v plane hru na 100% dotiahnut do konca |
Autor: | smrq [ pon pro 13, 2010 12:39 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: CUBE - X (cELKOVO dOKONČENÝCH 65%) |
nehral jsem to jeste, snad zitra bude krapet casu. ale video me zaujalo opravdu hodne. krychloidni grafika je paradni. dokonce i strely jsou jen z kosticek... |
Autor: | foret [ pon pro 13, 2010 6:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: CUBE - X (cELKOVO dOKONČENÝCH 65%) |
Hra se mi hrozně líbí. Hlavně tím, že je opravdu "hatelná" . Žádná složitá grafika ani animace, to ale v tomto případě vůbec nevadí. Jen pár připomínek: Špatně se mi orientovalo - buď přidat více orient. bodů, nebo možná spíš trochu ubrat senzitivitu myši. Přišlo mi, že sem se často ztrácel... . Jinak jak už bylo řečeno - více oživovadel, nebo ubrat nepřátel. Poslední návrh - možná mírně zpestřit prostředí (což máš asi v plánu). Nebránil bych se víceúrovňový "mapě". Př. nějaký schodiště na terasu, nebo tak něco. Přeji mnoho štěstí a těším se na další update. |
Autor: | Johny.D [ úte pro 14, 2010 2:26 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: CUBE - X (cELKOVO dOKONČENÝCH 65%) |
Chybí tomu jen nějákej boss, co třeba jehlan ? Jinak jsem rád že se pořád najde někdo kdo se věnuje blender game enginu. Líbí se mě jednoduchost a stylizace, ale zgerbi ma pravdu chce to lepší zbraně. |
Autor: | Jan [ úte pro 14, 2010 4:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: CUBE - X (cELKOVO dOKONČENÝCH 65%) |
Skvělá hra, prostředí vypadá pěkně ponuře. Hodila by se možnost taky skákat jako kostky. |
Autor: | 1adamm115 [ úte pro 14, 2010 5:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: CUBE - X (cELKOVO dOKONČENÝCH 65%) |
Takže strucne.. Jan: to skakanie tam najskor bolo ale odstranil som ho, pretoze tak skakali kocky, skakali ste vy a nikto nikoho nemohol zasiahnut.. ale este to nejako vyriesim Johny.D: hh neviem ci tam bude prave ten boss, ale viac druhov enemáčov tam urcite bude :D uz pracujem na guli, ktora vas roz**** ako ked hrate bowling :D:D tie zbrane by vlastne povodne mali byt akesi magicke schopnosti.. na tom urcite popracujem a samozrejme tam hodim nejake health-packy, bonusy ako zastavenie nepriatelov alebo nezranitelnost na urcity cas A MIMOCHODOM ZAHLASUJTE V ANKETE PLS :D p.s.: skoro by som zabudol.. aku mate skusenost s tymto:http://www.oldjim.ch/OJW-HP/php/home/index.php?en=wsag.html alebo http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=113438 alebo celkovo online alebo LAN v blenderi.. lebo co ja viem tak bGE neni moc stavany na taketo... |
Autor: | Bigbob [ úte led 04, 2011 10:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: CUBE - X (cELKOVO dOKONČENÝCH 65%) |
Blender na to síce špeciálne stavaný nie je ale pomocou Pythona môžeš spraviť naozaj kvalitný multiplayer systém, len musíš nejako vyriešiť lagy... napr. udržiavanie posledného známeho smeru až kým server nedostane aktuálne info o hráčovej pozícii, to už je na tebe. Tiež je možné, že ked bude hra chcieť nejaké dáta od servera, tak na chvílu zmrzne, teda aspoň mne sa to stáva keď cez net kontrolujem aktuálnu verziu hry. Ak sa ti to stane, tak by si mohol vytvoriť nové vlákno ktoré by sa staralo o internetovú prevádzku. Ale či to bude zamŕzať aj keď budeš používat na aktualizácie pozícií hráčov protokol UDP, to ti už nepoviem.... teda poviem, ale asi až okolo septembra. EDIT: ku hre ako takej. Páči sa mi to, má to svoj jedinečný štýl(nespomínam si, že by sa tomu niečo podobalo(graficky), teda okrem minecraftu). P.S. som zvedavý na kúzla, len tak dalej ;) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |